پویا محمودیان، معاون صنایع دستی وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، در گفت‌وگو با خبرنگار صنایع دستی خبرگزاری برنا، درباره جزئیات تسهیلات خرید یا ساخت مسکن برای 2 هزار فعال صنایع دستی اظهار کرد: بر اساس برش استانی، مدیران کل استان‌ها متقاضیانی را که به آنان مراجعه می‌کنند را به ما معرفی می کنند. این 2 هزار نفر با برش استانی در 31 استان کشور قرار گرفتند و طبق معرفی‌نامه مدیران کل هر استان و معرفی آنان به بانک مسکن روند اعطای تهسیلات در دستور کار قرار گرفته است.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چه برنامه‌ای درخصوص همکاری با مددجویان بهزیستی و اشتغالزایی آنان دارید گفت: بعد از اتمام پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و سی و پنجمین نمایشگاه ملی صنایع دستی و برگزاری نمایشگاه فجر صنایع دستی را پیش‌رو داریم.

 معاون صنایع دستی وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ادامه داد: بعد از این دو نمایشگاه همکاری خود را با مدل‌های مختلف همچنین ارتقای کیفیت کار های مددجویان بهزیستی و رونق فعالیت‌های آنان انجام خواهیم داد.

محمودیان درپایان درباره شیوه همکاری صنایع دستی با مددجویان بهزیستی تصریح کرد: این همکاری یا در قالب تفاهم‌نامه یا در قالب مدل همکاری صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام/