شهر خبر

دیاس رسماً شاگرد کلوپ شد/ هافبک کلمبیایی پیراهن شماره ۲۳ را می‌پوشد

دیاس رسماً شاگرد کلوپ شد/ هافبک کلمبیایی پیراهن شماره 23 را می‌پوشد

هافبک کلمبیایی چند فصل اخیر پورتو به سرخپوشان مرسی‌ساید پیوست.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه لیورپول به طور رسمی بعدازظهر امروز (یکشنبه) از خرید لوئیس دیاس از پورتو خبر داد. این هافبک کلمبیایی پس از پشت‌ سر گذاشتن تست‌های پزشکی و توافق شخصی با لیورپول قرارداد بلندمدتی را با این باشگاه انگلیسی امضا کرد. دیاس پس از دو فصل و نیم حضور در پورتو، جایی که 41 گل در 125 بازی به ثمر رساند، حالا به جمع شاگردان یورگن کلوپ اضافه می‌شود و پیراهن شماره «23» لیورپول را به تن خواهد کرد.

فابریتزیو رومانو خبرنگار سرشناس ایتالیایی و کارشناس نقل‌وانتقالات فوتبال اروپا پیش از این خبر داده بود؛ دیاس پس از پشت‌ سر گذاشتن تست‌های پزشکی‌اش در کشور آرژانتین، جایی که به همراه تیم ملی کلمبیا برای مصاف با آلبی‌سلسته در مرحله انتخابی جام جهانی 2022 قطر حضور دارد، آماده عقد قرارداد رسمی با لیورپول تا سال 2027 است.

بر اساس ادعای رومانو؛ طبق توافق بین دو باشگاه لیورپول و پورتو انجام شده، این انتقال در ازای 40 میلیون یورو بعلاوه 20 میلیون یورو پاداش‌های در نظر گرفته شده، عملی شده است.

سه باشگاه منچستریونایتد، اتلتیکومادرید و بوروسیا دورتموند هم نسبت به جذب این بازیکن علاقه‌مند بودند. او حالا اولین تجربه‌اش در لیگ برتر انگیس را با پیراهن سرخپوشان مرسی‌ساید و زیرنظر یورگن کلوپ خواهد داشت.

انتهای پیام/