به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ مینا نوروزی فرد، هنرپیشه نام آشنای سینما، تئاتر و تلویزیون مهمان این برنامه از «ما و شما» در کانال کردی شبکه سحر بوده و در گپ و گفتی خودمانی از فعالیت های هنری خود خواهد گفت. 

مینا نوروزی فرد، متولد 10 فروردین 1344 در گیلان، دیپلم بازیگری از مجتمع آموزشی سینما است. 

اولین کار نمایشی وی به نام تصویرهای شکسته سال 1364 در تالار سنگلج و در سریال مزد ترس سال 1371 اولین کار تلویزیونی خود را تجربه کرده است. 

بازی در سریال دنیای شیرین دریا به کارگردانی بهروز بقایی در سال 1377 با حضور زنده یاد پوپک گلدره موجب شهرت وی شد.

    اشیاء از آنچه در آینه می‌بینید به شما نزدیکترند،  ۵۷۸ روز انتظار،  باد در علفزار می‌پیچد،    کنعان ، شور عشق، شاخ گاو، فرمان آتش، عروسی خون، آخرین خون ، دره هزار فانوس و... از فیلم های سینمایی است که مینا نوروزی فرد در آن ها بازی کرده است.

شیطان در خانه، داستان یک شهر، کت جادویی، سفر سبز، عشق سال‌های جنگ، مروارید سرخ،  جاده‌های سبز شمالی، آواز چیکا و ... از جمله سریال های تلویزیونی است که وی در آن به ایفای نقش پرداخته است.

بیوگرافی هنری کامل مهمان، پشت صحنه قسمت های قبل برنامه «ما و شما»، گزارشی از نظرسنجی ها از مخاطبان درباره کیفیت برنامه های پخش شده بصورت اسکایپ از بخش های برنامه امشب خواهد بود. 

 « ما و شما» به تهیه کنندگی مصطفی قوامی، دستیار تهیه محمد محمدی و مرتضی مرآد، اجرای آزاد ابراهیمی 10 بهمن ماه ساعت 22 به وقت تهران به مدت 55 دقیقه از آنتن کانال کردی شبکه سحر پخش خواهد شد.

انتهای پیام//