شهر خبر

خوشبینی اماراتی ها برای صعود به جام جهانی

روزنامه اماراتی در گزارشی از دیدار پیش روی تیم ملی این کشور مقابل ایران در هفته هشتم مرحله انتخابی جام جهانی نوشت: هر چند کار سختی در پیش داریم اما این ماموریت برای ما غیرممکن نیست.

در گزارش روزنامه البیان امارات آمده است: بازیکنان تیم ملی امارات رویاهای بزرگی برای رسیدن به جام جهانی دارند و بالا رفتن روحیه و اعتماد به نفس اعضای تیم خصوصا بعد از دومین برد پیاپی و شکست سوریه کاملا مشخص است. امارات در هفته قبل لبنان را شکست داده بود و در این هفته سوریه را مغلوب کرد تا برای دیدار حساس روز سه شنبه برابر ایران آماده شود. بازیکنان تیم ملی بر این باور هستند که با همه سختی‌ها این ماموریت غیرممکن نخواهد بود و این تیم می‌تواند به تکرار افتخار سال 1990 در صعود به جام جهانی امیدوار باشد. مسئله مهم این است که یک هدف‌گذاری مشخص برای رسیدن به پیروزی مقابل ایران داشته باشیم.
علی سالمین بازیکن امارات در این خصوص می‌گوید: پیروزی برابر سوریه باعث بالا رفتن اعتماد به نفس و تقویت روحی تیم شد و بازیکنان هم قسم هستند تا این رویا را محقق سازند و به هر شکل به هدفی که دارند دست یابند.

سالمین حمایت هواداران فوتبال امارات در بازی مقابل سوریه را اثرگذار دانسته و اضافه کرد: رسیدن به پیروزی‌های بیشتر در این مسیر محال نیست و ما می‌خواهیم فوتبال دوستان اماراتی را خوشحال کنیم.

یحیی الغسانی دیگر بازیکن امارات هم گفت: برای رسیدن به این موفقیت هم قسم شدیم و امیدواریم روند پیروزی را ادامه بدهیم تا با وجود همه سختی‌ها بتوانیم به جام جهانی راه یابیم. سرنوشت هنوز در دست خودمان است و هیچ غیرممکنی وجود ندارد. خوشحالم که زننده گل دوم در برابر سوریه بودم و قول می‌دهیم در بازی مقابل ایران عملکرد بهتری داشته باشیم.