شهر خبر

سردار آزمون نیم فصل دوم در آلمان ؛ انتقال قرضی امیری در پیش است

طبق اعلام نشریه بیلد آلمان، دو باشگاه بایر لورکوزن و زنیت سنت پترزبورگ برای انتقال زمستانی سردار آزمون به توافق نزدیک شده‌اند.

سردار آزمون نیم فصل دوم در آلمان ؛ انتقال قرضی امیری در پیش است

وقایع روز ـ سرویس ورزشی؛

اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، سردار آزمون پش از موعد مقرر و به زودی کارش را با تیم بایر لورکوزن آغاز می‌کند؛ در حالی که قرارداد این بازیکن با تیم آلمانی قرار بود از تابستان رسمی شود.
بعد از چالش‌های زیادی که سردار آزمون با تیم زنیت تجربه کرد، در نهایت تیم زنیت تصمیم گرفت تا جانشین آزمون یعنی «یوری آلبرتو» برزیلی را زودتر به خدمت بگیرد تا به قرارداد با مهاجم تیم ملی ایران پایان بدهد.

نشریه بیلد آلمان اعلام کرد که بایر لورکوزن، ندیم امیری بازیکن افغانستانی الاصل خود را به تیم جنوا ایتالیا قرض داده و از سوی دیگر سردار آزمون به لورکوزن نزدیک شده است.


این نشریه شب گذشته نوشت: «نمی‌توان احتمال انتقال دیگری را در روز یکشنبه رد کرد: انتقال زمستانی سردار آزمون (۲۷ ساله) از زنیت سنت پترزبورگ در حال نزدیک‌تر شدن بوده و توافق بین باشگاه‌ها قریب الوقوع است.»

بیلد در ادامه گزارش خود آورد: «لورکوزن پیش از این دسترسی به آزمون (قرارداد تا سال ۲۰۲۷) را برای فصل جدید اعلام کرده بود. پس از آن، این مهاجم آزاد می‌شد. روس‌ها امیدوار بودند که در زمستان مبلغ ۱۰ میلیون یورو برای انتقال آزمون به بایر دریافت کنند، اما این رقم برای بایر بسیار زیاد بود. گویا آزمون الان باید حدود نصف آن (۵ میلیون یورو) قیمت داشته باشد.»

این نشریه همچنین پیش بینی کرد اگر شرایط مهیا باشد، آزمون قبل از بازی با دورتمند (۱۷ بهمن) می‌تواند به آلمان برود.

موضوع جدایی آزمون از زنیت مورد توجه رسانه‌های روسی و خبرنگاران سایر کشورها هم قرار گرفته است. «اکرم کنور» خبرنگار ترکیه‌ای فعال در حوزه نقل و انتقالات هم اعلام کرد که آزمون قراردادش با تیم زنیت را به مقصد بایر فسخ می‌کند.


همچنین «تانزی» خبرنگار RMC Sport خبر داد که سردار در همین نقل و انتقالات زمستانی تیم زنیت را ترک می‌کند و آماده پیوستن به بایر لورکوزن است؛ تیمی که آزمون با آن تا سال ۲۰۲۷ قرارداد بسته است.