شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#استقلال#تیم ملی#فوتبالی#سه شنبه

سیاوش یزدانی فیکس تیم ملی می شود ؟

مدافع میانی استقلال که بهترین دوران فوتبالی اش را سپری می کند می تواند روز سه شنبه نخستین بازی ملی خود را هم تجربه کند.

سیاوش یزدانی فیکس تیم ملی می شود ؟

وقایع روز ـ سرویس ورزشی؛

تیم ملی فوتبال ایران پس از پیروزی با ارزش مقابل عراق در ششمین روز از مرحله انتخابی جام جهانی فوتبال قطر و راهیابی به بزرگ‌ترین رویداد ورزشی جهان، ۳ بازی رسمی اما تشریفاتی پیش رو دارد تا کارش را در این مرحله از مسابقات به اتمام برساند و رسماً وارد مرحله آماده سازی جهت حضور در جام جهانی شود.
شجاع خلیل زاده یکی از مدافعان میانی تیم ملی که در تمام دیدارهای این مرحله حضور داشته است، بعد از کارت زردی که مقابل عراق گرفت دو اخطاره شد تا بازی بعدی تیم ملی را از دست بدهد.

به نظر می‌رسد در غیاب شجاع خلیل زاده، بیشترین شانس برای حضور در ترکیب اصلی تیم ملی به سیاوش یزدانی مدافع میانی و ۲۹ ساله استقلال برسد.

یزدانی که بهترین سال فوتبالی اش را تجربه کرده و یکی از بهترین‌های استقلال و فصل بیست و یکم است، با اینکه در سالهای اخیر معمولاً در اردوهای تیم ملی حضور داشته، اما هنوز تجربه حضور در یک بازی ملی و رسمی را نداشته و بازی با امارات می‌تواند این فرصت را برای او فراهم کرده تا یزدانی برای اولین بار با پیراهن تیم ملی به میدان برود.

دیدار تیم‌های ملی ایران و امارات از روز هشتم مرحله گروهی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر از ساعت ۱۸ روز سه شنبه ۱۲ بهمن به میزبانی ایران در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.