شهر خبر

انتقال زوج خطرناک طارمی به لیورپول با ۵۰ میلیون پوند

انتقال زوج خطرناک طارمی به لیورپول با ۵۰ میلیون پوند

کارهای نهایی انتقال «لوئیس دیاز» مهاجم کلمبیایی تیم فوتبال پورتو به تیم لیورپول در حال انجام است.

به گزارش خبرنگار مهر، لوئیس دیاز مهاجم ۲۵ ساله و کلمبیایی تیم فوتبال پورتو در آستانه ثبت یکی از نقل و انتقالات گران قیمت این باشگاه است و با ۵۰ میلیون پوند راهی لیورپول انگلیس می‌شود.

طبق اعلام رسانه‌های انگلیسی، لیورپول در رقابت با باشگاه‌هایی چون تاتنهام در نهایت موفق شد پورتو را برای جذب دیاز راضی کند.

نشریه dailystar در این خصوص اعلام کرد که دیاز با قراردادی پنج ساله به ارزش ۹۰ هزار پوند در هفته با لیورپول به توافق رسیده است.

همچنین طبق گزارش نشریه The Mirror، قرمزها ۳۷.۵ میلیون پوند پیش پرداخت به پورتو خواهند داشت و آپشن هایی به ارزش ۱۲.۵ میلیون پوند در قرارداد گنجانده شده است که در ادامه به پورتو پرداخت خواهد شد.

انتقال زوج خطرناک طارمی به لیورپول با ۵۰ میلیون پوند
انتقال زوج خطرناک طارمی به لیورپول با ۵۰ میلیون پوند
تصاویری که گفته می‌شود لحظه امضای قرارداد دیاز با لیورپول است

پورتو در ابتدا به دنبال مبلغ ۸۳ میلیون پوندی بود که بند ۶۶.۴ میلیون پوندی در قرارداد او را به همراه داشت اما لیورپول در نهایت موفق شد پورتو را راضی به مبلغ کمتری کند.

دیاز یکی از کلیدی ترین بازیکنان پورتو طی سه سال اخیر بوده است. او این فصل در کنار مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو ی کی از زهردارترین زوج‌های حمله در لیگ پرتغال را تشکیل داده بود.

این دو بازیکن در این فصل برای پورتو روی هم رفته ۲۹ گل به ثمر رسانده‌اند (۱۶ گل دیاز و ۱۳ گل طارمی) و ۱۳ پاس گل داده‌اند (۵ پاس دیاز و ۸ پاس طارمی). دیاز یکی از رقبای طارمی برای کسب عنوان آقای گلی هم بود که حالا مهاجم ایران این فرصت را دارد که این عنوان را برای فصل جاری از آن خود کند.