شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#استقلال#فوتبال#تیم فوتبال

گردان از ذوب آهن جدا شد / تمرینات فشرده قبل از دیدار با استقلال

گردان از ذوب آهن جدا شد / تمرینات فشرده قبل از دیدار با استقلال

اصفهان- مدیررسانه‌ای تیم فوتبال ذوب آهن از پیگیری تمرینات فشرده این تیم برای آمادگی رقابت مقابل استقلال خبر داد.

محمدمهدی رمضانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه تمرینات تیم فوبال ذوب آهن از دیروز شنبه آغاز شد، اظهار داشت: بازیکنان تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان تمرینات فشرده‌ای را از روز یکشنبه دنبال خواهند کرد تا قبل از دیدار با استقلال تهران به آمادگی کامل برسند.

وی افزود: بازیکنان تیم صبح امروز به سالن بدنسازی می‌روند و در نوبت عصر زیر نظر مهدی تارتار و کادرفنی در زمین چمن اصغر فروتن ادامه تمرینات را از سر می‌گیرند.

مدیررسانه‌ای تیم فوتبال ذوب آهن تصریح کرد: مهدی تارتار سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان، پس از بررسی عملکرد بازیکنان تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان و براساس نقاط ضعف و قوت تیم ذوب آهن، درخواست جذب تعدادی بازیکن جدید به باشگاه ارائه داده است که باشگاه به دنبال جذب آنها است.

وی تاکید کرد: تیم ذوب‌آهن اصفهان با چهره‌ای متفاوت‌تر از نیم فصل اول، در ادامه رقابتهای لیگ برتر حضور خواهد یافت، تاکنون جدایی شهاب گردان از تیم ذوب آهن اصفهان قطعی و احتمال جدایی دو بازیکن تا سه دیگر نیز وجود دارد.

رمضانی در خصوص بازی‌های تدارکاتی این تیم در نیم فصل ابراز داشت: تیم ذوب آهن طبق برنامه ریزی انجام شده هفته آینده دریک دیدار تدارکاتی به مصاف یک تیم لیگ برتری خواهند رفت.