شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#کشتی آزاد#دوستانه#پایان سال#سال جاری

۳ مسابقه و تورنمنت بین‌المللی در انتظار کشتی آزاد تا پایان ۱۴۰۰/ اعزام محمدیان، بذری و سوادکوهی در یاشار دوغو

3 مسابقه و تورنمنت بین‌المللی در انتظار کشتی آزاد تا پایان 1400/ اعزام محمدیان، بذری و سوادکوهی در یاشار دوغو

تیم‌های منتخب کشتی آزاد کشورمان علاوه بر مسابقه دوستانه با آمریکا، تا پایان سال جاری در تورنمنت‌های دانکلوف و یاشار دوغو نیز شرکت خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، همچنین تیم منتخب کشتی آزاد کشورمان در صورت صدور ویزای همه اعضای تیم، قرار است 23 بهمن ماه مسابقه دوستانه‌ای در تگزاس با تیم ملی آمریکا داشته باشد.

علاوه بر مصاف دوستانه با آمریکایی‌ها، تیم‌های منتخب کشتی آزاد ایران تا پایان سال 1400 دو تورنمنت بین‌المللی دیگر را نیز تجربه خواهند کرد.

در شرایطی که حضور در جام دانکلوف در اواخر بهمن ماه در بلغارستان به تیم سهند ارس واگذار شده، از سوی کادر فنی تیم ملی چند کشتی‌گیر نیز به این تیم معرفی شده‌اند تا در این رقابت‌ها محک زده شوند.

علاوه بر جام دانکلوف، تورنمنت بین‌المللی یاشار دوغو نیز اسفند ماه در ترکیه برگزار می‌شود که یک تیم در این رقابت‌ها حضور پیدا خواهد کرد.

سیدعلی عظیمی، محمدباقر یخ‌کشی، مرتضی قیاسی، امیرمحمد یزدانی، علی‌اکبر فضلی، محمدصادق فیروزپور، علی سوادکوهی، مجتبی اصغری، احمد بذری و محمدحسین محمدیان از جمله کشتی‌گیرانی هستند که در جام یاشار دوغو قرار است کشتی بگیرند.

باید به این نکته نیز اشاره کرد که نفرات منتخب مسابقات قهرمانی کشور قرار است اواخر فروردین ماه در مسابقات قهرمانی آسیا که در مغولستان برگزار می‌شود، شرکت کنند.

 

انتهای پیام/