هادی صبحی، مربی تیم تنیس روی میز رعد پدافند، درباره صدرنشینی این تیم در مرحله دوم رقابت‌های لیگ ‌برتر در گفت وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا اظهار داشت: فدراسیون تنیس روی میز امسال تیم‌های حاضر در لیگ را بر اساس بازیکن‌هایی که در اختیار داشتند رتبه‌بندی کرد که در این رتبه‌بندی ما در جایگاه سوم قرار گرفتیم اما خوشبختانه عملکرد تیم با توجه به حمایت‌های خوب آقای صانعی، مدیرعامل مجموعه، آقای رحیمی، سرمربی تیم و آقای رضایی، مدیر فنی تیم قابل تامل است. این دوره موفق شدیم صدرنشین شویم در حالی که بازی‌ها هرچه می گذرد سخت‌تر از دوره قبل می‌شود. هدف‌گذاری ما از همان ابتدا قهرمانی بود و بی شک برای تحقق آن تا روز پایانی مسابقات نیز تلاش‌مان را خواهیم کرد.

وی درباره نقاط ضعف و قوت لیگ امسال توضیح داد: لیگ امسال را از دو منظر می‌توانیم تحلیل و ارزیابی کنیم. امسال خوشبختانه یا متاسفانه نوشاد و نیما عالمیان در لیگ حضور ندارند بازیکن هایی که شناسنامه این رشته هستند وجودشان باعث اعتبار هر رویدادی در داخل کشور است. قطعا نبودشان از این جهت جای تاسف و ناراحتی دارد ولی از این جهت هم که شرایط برای همه تیم‌ها یکسان شده است جای خوشحالی دارد چراکه تا زمانی این دو بازیکن در یک تیم حضور داشتند دیگر مابقی تیم‌ها انگیزه‌ای برای قهرمانی نداشتند اما این دوره شرایط کاملا متفاوت است.

مربی تیم رعد پدافند در پایان با اشاره به حضور بازیکن کره ای در لیگ ایران گفت: تیم فرانسج برای جبران نتایج مرحله نخست مجبور بود بازیکن جدید اضافه کند و تصمیم گرفت این بازیکن خارجی باشد. اتفاق خوبی بود این بازیکن هم بسیار جوان است و هم بسیار توانا اتفاقا بازی‌های خوبی را هم انجام داد و به نظرم در بالا بردن کیفیت مسابقات هم موثر واقع شد.

انتهای پیام//