شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#لپ تاپ

بهترین لپ تاپ های ۱۳ اینچی کدام اند؟

لپ تاپ‌های ۱۳ اینچی بهترین انتخاب برای کسانی است که به دنبال تعادلی بین قابلیت و حجم لپ تاپ خود هستند. در این گزارش به بررسی بهترین مدل‌های ۱۳ اینچی سال ۲۰۲۰ می‌پردازیم.

لپ تاپ‌های ۱۳ اینچی بهترین انتخاب برای کسانی است که به دنبال تعادلی بین قابلیت و حجم لپ تاپ خود هستند. بسته به ویژگی و قابلیتی که شما مد نظر دارید انواع مختلفی لپ تاپ وجود دارد. سازندگان لپ تاپ‌های ۱۳ اینچی سعی داشته‌اند تا تعادلی بین قدرت و سبکی دستگاه برقرار کنند. در این گزارش به بررسی بهترین مدل‌های ۱۳ اینچی سال ۲۰۲۰ می‌پردازیم.

Dell XPS ۱۳

به نقل از digitaltrends این مدل برای همه افراد مناسب است و جزو بهترین لپ تاپ‌های دنیاست. دل در این مدل وب کم را به بالای صفحه برگردانده است و صفحه نمایش OLED ۳/۵K از ویژگی‌های خوبی است که به آخرین ورژن آن اضافه شده است. وزن این لپ تاپ کمتر از ۱/۳ کیلوگرم بوده و بسیار سبک است. پردازنده سه هسته‌ای و رم ۸ گیگ، همچنین حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی از ویژگی‌های آن است. این لپ تاپ مخصوص گیمینگ طراحی نشده است اما می‌توان با آن تعداد زیادی از کارها را با هماهنگی خوبی انجام داد.

قیمت: ۱۴۵۰ دلار معادل ۳۹ میلیون تومان

لپ تاپ دل مدل XPS ۱۳

Apple MacBook Air M۱

این لپ تاپ بهترین انتخاب برای محصلینی است که به دنبال مدلی با سرعت و ماندگاری بالا و قابلت جابه‌جایی آسان هستند. بسیار سبک و در عین حال قدرتمند بوده و باتری با عمر بالا دارد.

کاملا بی‌صداست و همچنین در مقایسه با سایر محصولات اپل قیمت خوبی دارد. این مک بوک حتی به فن هم نیازی ندارد زیرا حرارت را به بدنه آلومینیومی خود منتقل می‌کند. ضخامت آن ۱/۶ سانتیمتر و وزن آن ۱/۲ کیلوگرم است. این مدل از برخی جهات از مک بوک پرو هم بهتر است.

قیمت: ۹۰۰ دلار معادل ۲۴ میلیون تومان

مک بوک اپل مدل Air M۱

Asus ROG Flow X۱۳

این مدل بهترین لپ تاپ ۱۳ اینچی برای گیمنگ است و مناسب گیمرهایی است که می‌خواهند با لپ تاپ کوچکتر و سبک‌تر بازی کنند. این مدل قابلیت گردش ۳۶۰ درجه دارد و یک لپ تاپ دو در یک محسوب می‌شود. بسیار قدرتمند بوده و رم ۱۶ گیگ و حافظه داخلی یک ترابایتی دارد.

قیمت: ۱۵۰۰ دلار معادل ۴۰ میلیون تومان

لپ تاپ ایسوس مدل ROG Flow X۱۳

این مدل بهترین لپ تاپ برای قیمت زیر ۵۰۰ دلار است و مناسب افرادی است که بودجه محدودی دارند و یک لپ تاپ سریع و انعطاف پذیر می‌خواهند. یک لپ تاپ دو در یک انعطاف پذیر که برای استفاده روزانه شما بسیار مناسب است. پیدا کردن یک لپ تاپ خوب با چنین قیمتی راحت نیست اما لنوو سعی کرده تا آن را قدرتمند بسازد. رم ۴ و حافظه ۶۴ گیگابایتی دارد. ممکن حافظه آن کم به نظر برسد اما این مدل بیشتر بر پایه حافظه ابری کار می‌کند و برنامه‌ها را از این طریق اجرا می‌کند تا مصرف حافظه را کاهش دهد. و البته همیشه می‌توان از حافظه جانبی نیز استفاده کرد. عمر باتری هم برای کار روزانه کافیست.

قیمت: ۳۷۰ دلار معادل ۱۰ میلیون تومان

لپ تاپ لنوو مدل Chromebook Flex ۵

این مدل بهترین لپ تاپ کم وزنی است که قدرت بالایی دارد. مدل غیر لمسی آن ۰/۹ کیلوگرم و مدل لمسی آن تنها ۷۰ گرم سنگین‌تر است. استحکام بدنه هیبریدی آن مثال زدنی است. رم ۱۶ گیگ و حافظه یک ترابایتی دارد و عمر باتری خوبی دارد.

قیمت: ۱۵۰۰ دلار معادل ۴۰ میلیون تومان

 

منبع: تجارت نیوز