شهر خبر

فرار سرلک به ترکیب تیم ملی/عکس

فرار سرلک به ترکیب تیم ملی/عکس

ورزش سه نوشت :هافبک ملی‌پوش پرسپولیس این شانس را دارد تا در دیدار مقابل امارات در ترکیب قرار بگیرد.

میلاد سرلک جزو معدود بازیکنانی است که دراگان اسکوچیچ بیشترین فرصت را به‌عنوان یار جانشین به او داده و در مرحله مقدماتی جام جهانی سعی کرده او را محک جدی‌تری نسبت به سایر ذخیره‌ها بزند تا عملکردش را مورد ارزیابی قرار بدهد و در صورت رضایت بیشتر، به ترکیب هم اضافه کند.

هافبک دفاعی پرسپولیس که برای دومین سال پیاپی نمایش موثری در ترکیب سرخ‌پوشان داشته و دوباره در فهرست تیم ملی قرار گرفته، در تمرینات ایران با انگیزه زیادی کار می‌کند تا شانس بازی به دست بیاورد و به جای استفاده از او به‌عنوان بازیکن ذخیره، در ترکیب ۱۱ نفره قرار بگیرد.

میلاد سرلک که هر هفت مسابقه ملی خود را در زمان سرمربیگری اسکوچیچ انجام داده، تاکنون حضور در ترکیب اصلی را تجربه نکرده و در پنج دیدار مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ و دو مسابقه‌ی قبل از آن برابر کامبوج و عراق به‌عنوان یار جانشین به میدان رفته ولی حالا شرایط بهتری برای او وجود دارد.

بازیکن میانی تیم ملی بعد از اینکه در دیدار اخیر تیم ملی ایران مقابل عراق به‌عنوان نخستین تعویضی از دقیقه ۷۸  وارد زمین شد و جای سامان قدوس را گرفت، امیدوار است در مسابقه آینده مقابل امارات به ترکیب برسد و یکی از ۱۱ ملی پوش ثابت باشد.

بیشتر بخوانید 

251253