شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ایران#فوتبال#جهانبخش#تیم ملی

چراغپور :

کاپیتان کره را با جهانبخش مقایسه کنید متوجه تفاوت می شوید! / ایران باز هم از گروهش حذف می شود

کارشناس فوتبال کشورمان اعتقاد دارد هدف تیم ملی درجام جهانی انجام ۳ بازی است و برنامه ای برای صعود به دور بعد نداریم.

کاپیتان کره را با جهانبخش مقایسه کنید متوجه تفاوت می شوید! / ایران باز هم از گروهش حذف می شود
خبرورزشی -

جلال چراغپور  در گفت‌وگو با خبر ورزشی درباره پیروزی ایران مقابل عراق و صعود به جام جهانی گفت : با اینکه بازیکنان ایران حتی یک جلسه تمرین کامل کنار هم برگزار نکرده بودند، ملی پوشان نمایش خوبی داشتند و اگرشاگردان اسکوچیچ  قدر موقعیت ها را میدانستند، بازی را با اختلاف دو یا سه گل پیروز می شدیم. در این بازی پیروزی حق مسلم تیم ملی ایران  و تیم اسکوچیچ برتر از حریف بود.   

او ادامه داد: فوتبال ایران نشان داد که توانایی صعود به هر دوره جام جهانی را دارد، اما باید گفت که تیم ملی به هر شکلی به جام جهانی برود ۳ بازی در مرحله گروهی انجام می دهد و بر می گردد. در واقع هدف فوتبال ایران صعود به جام جهانی و انجام همان ۳ بازی است اما اگر بزرگتر فکر کنیم با برنامه ریزی و هدف گذاری می توانیم به مراحل بالاتر هم برسیم.    

چراغپور خاطر نشان کرد : ژاپنی ها برای جام جهانی ۲۰۰۲  هدف گذاری صعود به مرحله بعد داشتند و با برنامه ریزی به هدف خود رسیدند. الان فوتبال ژاپن به جایگاهی رسیده که در جام جهانی حداقل ۴ بازی انجام می دهد.  

مربی سابق تیم ملی کشورمان در پایان تصریح کرد  : این برنامه ریزی وظیفه همه اهالی فوتبال است و فقط مختص سرمربی و فدراسیون نیست.  باید از طریق رسانه ها، کارشناسان و ... به نقطه ای برسیم که لااقل ۴ بازی در جام جهانی برگزار کنیم.

باید لیگ برتر قدرتمندی داشته باشیم و لژیونرهای کشورمان در لیگ های معتبر فیکس بازی کنند. شما ببینید سون چند سال است که بازیکن فیکس تاتنهام است ولی کاپیتان تیم ملی کشورمان یعنی جهانبخش در برایتون  نیمکت نشین بود و دوباره به فوتبال هلند بر می گردد.

 ما اینجوری فقط به جام جهانی می رویم و با چنین دیگاهی و تفکری فوتبال ما نمی تواند در جام جهانی  ۴ بازی انجام دهد.