شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#دوبی#ترکیب اصلی

تصویر | حاشیه بزرگ برای هم تیمی قدوس در دوبی با لو رفتن یک ویدیو / هافبک ایرانی به ترکیب اصلی می رسد؟

کلیپ انتشار یافته از مهاجم برنتفورد با یک دختر در یک مهمانی، برای این بازیکن دردساز شده است.

ایوان تونی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از  اسپوتنیک، ایوان تونی مهاجم برنتفورد که برای استفاده از تعطیلات زمستانی اش به دوبی سفر کرده است، درگیر حضور چند ثانیه ای در یک کلیپ در کنار یک دختر شد.
در ویدیویی جنجالی یک دختر ناشناس که هویت آن برای رسانه های مشخص نشده است، این دختر  در لایو اینستاگرامش به باشگاه برنتفورد توهین می کند بلافاصله ایوان تونی مهاجم برنتفورد نیز این توهین را در این لایو تکرار می کند.

تصویر | حاشیه بزرگ برای هم تیمی قدوس در دوبی با  لو رفتن یک ویدیو /  هافبک ایرانی به ترکیب اصلی می رسد؟
تصویر دختری که به باشگاه برنتفورد توهین کرد.عکس: دیلی میل 


البته تونی پس از ایجاد این حاشیه نا خوشایند، در استوری اینستاگرامش به طور رسمی از هواداران برنتفورد معذرت خواهی کرد.
مهاجم برنتفورد ضمن غذرخواهی از باشگاه و هوادارانش، تاکید کرد که این ویدیو کوتاه ادیت شده و از آن برای بدنامی اش استفاده شده است.
تونی در این باره نوشت:
آنچه در ویدیو گفتم، قابل قبول نیست. من می خواهم از همه هواداران برنتفورد معذرت خواهی کنم. من به نحوه حمایت شما از تیم احترام می گذارم و باید بگویم که چقدر دوست دارم برای باشگاه و شما بازی کنم. هفته آینده به تمرین برمی گردم و سخت کار می کنم تا گل های بیشتری بزنم تا ما را در ادامه فصل بیشتر ببرم.

این در حالیست که طبق گزارش ها در انگلیس، پس از این قضیه حالا باشگاه برنتفورد در حال پیگیری ماجرا شده و قصد دارد تا این مهاجم را با اقدامات تنبیهی مالی یا هم محرومیت از حضور در ترکیب تیم مواجه کند. با محرومیت این بازیکن شانس حضوذر سامان قدوس در ترکیب اصلی این تیم افزایش می یابد.