شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#فلسطین

برنامه‌ای اختصاصی برای فلسطین در شبکه "پرس‌ تی‌وی"

برنامه‌ای اختصاصی برای فلسطین در شبکه "پرس‌ تی‌وی"

شبکه تلویزیونی "پرس‌ تی‌وی" برنامه‌ای اختصاصی تحت عنوان «Palestine: Declassified» را برای نمایش مظلومیت فلسطین و نقد رژیم کودک‌کُش اسرائیل روی آنتن می‌برد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، شبکه "پرس‌ تی‌وی" امشب برنامه «Palestine: Declassified» را که با رویکردی تحلیلی به رخدادهای مهم سرزمین‌‌های اشغالی، کرانه باختری و نوار غزه می‌پردازد، برای مخاطبان انگلیسی زبان خود پخش می‌کند.

این برنامه که در لندن تولید و ضبط می‌شود، با پخش هفتگی و به شکل تخصصی مسائل و اتفاقات مهم در سرزمین‌های اشغالی، کرانه باختری و نوار غزه را پوشش می‌دهد و با بهره‌گیری از نظرات کارشناسان و تحلیلگران، این تحولات را ابعاد مختلف مورد بررسی قرار می‌دهد.

برنامه «Palestine: Declassified» برای پخش در مدت زمان 25 دقیقه  طراحی شده و مسائل روز فلسطین و درگیری‌های میان مردم این کشور و رژیم کودک‌کُش اسراییل در آن به نقد و بررسی گذاشته می‌شود.

کارشناسان و تحلیلگران این برنامه ضمن واکاوی آخرین تحولات رخ داده در سرزمین‌های اشغالی و نوار غزه، به ارائه نظرات، تحلیل‌ها و پیش‌بینی‌های خود درباره این وقایع می‌پردازند.

در قسمت نخست این برنامه که امشب روی آنتن می‌رود، به حمایت از مردم فلسطین در بازی فینال جام ملت‌های عرب در سال 2021 که در کشور قطر برگزار شد، اختصاص دارد. روزی که در آن، پرچم‌های فلسطین در دست هواداران دو تیم بود و جمعیت حاضر در ورزشگاه، شعارهایی را در حمایت از مردم فلسطین سر می‌دادند.

برنامه «Palestine: Declassified» با اجرای رابرت کارتر شنبه ساعت 21 به وقت تهران از شبکه پرس‌تی‌وی پخش می‌شود. تکرار این برنامه نیز یکشنبه ساعت 16، 23:00 و دوشنبه ساعت 7 صبح, 3 بامداد و سه‌شنبه 8 صبح و چهارشنبه ساعت 11 صبح روی آنتن می‌رود.

انتهای پیام/