شهر خبر

ستاره سرخ ها : به گذشته خودم در استقلال افتخار می‌کنم

طاهرخانی، مدافع نساجی می‌گوید نسبت به قبل پخته‌تر بازی می‌کند و تلاش می‌کند خود را به پیراهن تیم ملی ایران برساند.

ستاره سرخ ها : به گذشته خودم در استقلال افتخار می‌کنم

وقایع روز ـ سرویس ورزشی؛

شاهین طاهرخانی که در یک انتقال جنجالی سال گذشته به نساجی آمد موفق شد اولین گل فصلش را در هفته شانزدهم به فجر بزند و این‌گونه نامش را بر سر زبان‌ها بیندازد. طاهرخانی در مورد کسب تساوی نساجی مقابل فجرسپاسی به خبرنگار ما گفت: ما توانایی بردن در این بازی را داشتیم اما کار برای ما سخت شد و تمام سعی‌مان را کردیم که حداقل امتیاز را بگیریم.

 

این بازیکن که در این دیدار گل تک امتیازی به ثمر رساند ادامه داد: ایمان به خدا باعث می‌شود هیچ‌وقت نا امید نشوم. می‌دانستم گل زدن‌ در ۴ دقیقه‌ خیلی سخت است اما غیر ممکن نیست و با کمک خدا این اتفاق افتاد.

 

این بازیکن در مورد تعداد بازی‌هایی که در این فصل انجام داده عنوان کرد: همیشه دوست دارم بازی کنم و به خاطر همین سعی می‌کنم در تمرین و مسابقه همیشه پر تلاش و با عملکرد خوبی باشم که بتوانم مربی را برای بازی کردنم‌ قانع کنم.

بازیکن نساجی در مورد فصل گذشته که در استقلال بازی می‌کرد و بحث حضورش در پرسپولیس هم مطرح بود و سرانجام به نساجی آمد توضیح داد: به گذشته خودم افتخار می‌کنم. در تیم بزرگی بودم و هستم و بازی‌های مهم و بزرگی را در لیگ و آسیا انجام دادم. لحظه شماری می‌کنم که استادیوم وطنی را با هوادارانش ببینم و لذت ببرم. باید بگویم الان آماده‌تر و پخته‌تر از گذشته‌ام و برای هر رویداد بزرگی لحظه شماری می‌کنم تا بتوانم لباس تیم ملی کشورم را بپوشم.

 

طاهرخانی در پایان در مورد کار با ساکت الهامی و پیش‌بینی از آینده نساجی افزود: باید واقعیت را بگویم از نظر فوتبالی و فنی نسبت به گذشته خیلی پیشرفت کردم. در ابتدا کار کردن با آقا ساکت سخت بود چون باید از نظر فنی چیز‌هایی را در خودم درست می‌کردم و این زمان‌بر بود و توانستم در این مدت نکاتی که آقا ساکت می‌گوید را یاد بگیرم و الان به شرایطی رسیدم که حتی در پست‌های جلو نیز می‌توانم راحت کار کنم. تیم بزرگی داریم و نشان دادیم که از نظر فوتبالی جایگاه بالایی داریم.