شهرخبر

استقلال روی دست پرسپولیس ؛ گزینه یحیی در رادار فرهاد مجیدی

یکی از بازیکنان مدنظر یحیی گل محمدی پیشنهاد بسیار خوبی از استقلال دریافت کرده است.

استقلال روی دست پرسپولیس ؛ گزینه یحیی در رادار فرهاد مجیدی

وقایع روز ـ سرویس ورزشی؛

چند روزی است که نقل و انتقالات نیم فصل شروع شده و تیم‌های لیگ برتری در تدارک برای تقویت خود هستند. تیم‌های مدعی لیگ برتر مثل پرسپولیس، استقلال، سپاهان و گل گهر که در بازی‌های لیگ برتر رقابت نزدیکی با هم دارند، در تلاش هستند تا با جذب بازیکنان مدنظر خود در ادامه فصل با قدرت ظاهر شوند.

پرسپولیس با توجه به رفتن رادوشویچ و مصدومیت طولانی مدت عیسی آل کثیر و همچنین ضعف در چند پست، به نظر نقل و انتقالات شلوغی را در پیش خواهد داشت، هرچند به دلیل شکایت اوساگونا پنجره نقل و انتقالاتی این تیم تا این لحظه بسته است.

با توجه به اینکه مدیران پرسپولیس قول دادند به زودی پنجره باز خواهد شد، یحیی گل محمدی با چند گزینه داخلی برای آمدن به پرسپولیس مذاکراتی را انجام داد تا این نفرات را به تیمش اضافه کند. یکی از بازیکنانی که نیم فصل اول بسیار خوبی را در تیمش سپری کرد، مورد توجه پرسپولیس قرار گرفته و یحیی گل محمدی هم با خود این بازیکن و هم سرمربی فعلی اش تماس گرفت تا این بازیکن در نیم فصل دوم به پرسپولیس ملحق شود.

اما از آنجایی که این بازیکن با تیم فعلی خود قرارداد دارد، هر باشگاهی که بخواهد او را جذب کند، باید مبلغی را به باشگاه کنونی این بازیکن پرداخت کند. باشگاه پرسپولیس هم مبلغی را برای رضایتنامه این بازیکن درنظر گرفت ولی در این بین اتفاقی افتاد که باعث تعجب یحیی گل محمدی شد. باشگاه استقلال که صدرنشین فعلی لیگ برتر به حساب می‌آید، با نظر فرهاد مجیدی برای خرید گزینه مدنظر یحیی گل محمدی اقدام کرد و آن‌ها هم به این بازیکن پیشنهاد دادند. نکته جالب اینجاست که پیشنهاد باشگاه استقلال برای گرفتن رضایتنامه این بازیکن چیزی حدود ۲ برابر پیشنهاد پرسپولیس است و همین موضوع وقتی به گوش گل محمدی رسید، که باعث تعجب زیاد سرمربی پرسپولیس شد. گفتنی است تکلیف حضور این بازیکن در یکی از دو تیم مطرح پایتخت طی روزهای آینده مشخص خواهد شد ولی این احتمال هم وجود دارد که او در تیم فعلی اش باقی بماند.