شهر خبر

ادعای جالب مهاجم پرسپولیسی درباره خط حمله استقلال

مهاجم اسبق استقلال و پرسپولیس گفت: مشکل خط حمله استقلال چیزی نیست که نتوان آن را برطرف کرد و قطعاً در دور برگشت این وضعیت بهتر خواهد شد.

ادعای جالب مهاجم پرسپولیسی درباره خط حمله استقلال

وقایع روز ـ سرویس ورزشی؛

فراز فاطمی درباره شرایط استقلال در روزهای اخیر گفت: همین که تست کرونا بازیکنان استقلال یکی یکی منفی میشود و می‌توانند از دور جدید تمرینات با سلامتی کامل به جمع هم‌تیمی‌های شان برگردند جای شکر دارد. در این روزها که به سالروز درگذشت مهرداد میناوند عزیز و علی انصاریان دوست داشتنی نزدیک می‌شویم هیچ کس دوست ندارد دوستان و نزدیکانش به بیماری کرونا مبتلا شوند.

وی افزود: همین که بچه‌های تیم استقلال توانستند به سادگی کرونا را پشت سر بگذارند باعث خوشحالی است و سلامتی بیش از هر چیزی اهمیت دارد. قطعاً با شروع دور جدید تمرینات بچه‌ها تلاش می‌کنند تا دوباره به همین شرایط خوب گذشته دست پیدا کنند.

مهاجم اسبق استقلال درباره شرایط خط حمله این تیم گفت: با توجه به گلزنی کوین یامگا شرایط بد نیست. آرمان رمضانی هم برای استقلال گل زد و مطهری هم همینطور. شاید ضعف رودی ژستد در گلزنی بود که تا حدی باعث شد انتظارات از خط حمله استقلال برآورده نشود که من مطمئنم در تعطیلات این مشکل هم حل و فصل می‌شود.

مهاجم اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان درباره بازی تیم ملی مقابل عراق گفت: نباید این بازی را دست کم بگیریم. عراق در بازی رفت ۳ گل از ما خورده و در این بازی حیثیتی نمی‌خواهد بازنده باشد. گرچه آن‌ها از قدرت بالای تیم ملی ما آگاهی کافی دارند ولی با همه توان می‌آیند تا هر طور شده ایران را متوقف کنند.

فاطمی در ادامه گفت: از طرفی غیبت تعدادی از بچه های تیم ملی هم مشکل‌ساز شده که امیدوارم کادر فنی با استفاده درست از نفرات جایگزین بتواند این شرایط را به خوبی پشت سر بگذارد که مشکلی برای صعود راحت تیم ملی به وجود نیاید.