به گزارش برنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، هفته هجدهم و پایانی مرحله مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر زنان ایران جام «سردار دل‌ها» امروز (پنج‌شنبه 7 بهمن ماه) با برگزاری چهار دیدار در شهرهای اصفهان (دو دیدار)، تهران و رفسنجان پیگیری می‌شود.

در یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته هجدهم و در فینالی زودرس، شاگردان فریبا صادقی در بازی خانگی از رقیب سرسخت خود سایپا میزبانی کردند. دو تیم درحالی در شرایط یکسان (16 برد و 47 امتیاز) رو در روی هم قرار گرفتند که نماینده اصفهان به‌عنوان قهرمان نیم‌فصل به دنبال پایانی خوش با تکرار قهرمانی دور رفت بود.

در طرف مقابل سایپا برای دفاع از عنوان صدرنشینی و بستن پرونده دور برگشت در کسوت قهرمان، به پیروزی در این بازی نیاز داشت؛ اتفاقی که در درست‌ترین زمان ممکن رخ داد تا شاگردان مریم هاشمی با نتیجه جالب 25 بر 23 در سه ست متوالی حریف مدعی و کارنامه‌دار خود را در خانه شکست دهند.  به این ترتیب سایپا با کسب 17 برد و 50 امتیاز، قهرمان دور برگشت مرحله مقدماتی شد و باید در مرحله پلی‌آف با تیم چهارم جدول یعنی پیکان دیدار کند.

ذوب‌آهن اصفهان که پیش از این در هفته نهم موفق شده بود با نتیجه سه بر یک مقابل سایپا به پیروزی برسد، در مرحله دوم لیگ برتر، به عنوان تیم دوم باید به مصاف باریج اسانس کاشان، تیم سوم جدول برود.

دیدار دو تیم در مدت زمان 101 دقیقه انجام شد و طی آن پوران زارع بازیکن شماره 14 سایپا کارت زرد دریافت کرد.  فائزه جعفری، فاطمه زندی، نرگس افشین و زهرا شیری به عنوان ناظر فنی، ناظر داوری، داور اول و داور دوم، نظارت و قضاوت بازی را برعهده داشتند.

انتهای پیام//