شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#استقلال#منصور پورحیدری

فریده شجاعی:

امیدوارم اینقدر عمر کنم که قهرمانی استقلال درآسیا را ببینم/رأی استیناف به این سرعت صادر نمی شود/خانم ها امروز به آزادی رفتند تا جایشان را مشخص کنند!

همسر منصور پورحیدری گفت: شرایط خوب تیم استقلال همه را امیدوار کرده که این تیم در فصل جاری قهرمان شود گرچه انتظار من فراتر از این هاست و منتظر گرفتن ستاره سوم آسیایی هستم.

امیدوارم اینقدر عمر کنم که قهرمانی استقلال درآسیا را ببینم/رأی استیناف به این سرعت صادر نمی شود/خانم ها امروز به آزادی رفتند تا جایشان را مشخص کنند!
خبرورزشی -

در آستانه برگزاری دیدار تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل عراق عنوان شد که تعدادی از بانوان هم می توانند برای تماشای این مسابقه به استادیوم آزادی بروند. فریده شجاعی نایب رئیس بانوان اسبق فدراسیون فوتبال در گفت‌وگو با خبر ورزشی، درباره شرایط استقلال، بازی پیش روی تیم ملی و حضور بانوان در استادیوم اظهاراتی را مطرح کرد.

اوضاع و احوال استقلال در دوران کرونا را چطور می‌بینید؟

متاسفانه تیم دچار این گرفتاری شده که امیدوارم هرچه زودتر وضعیت شان به حالت عادی برگردد. همه نگران بودیم ولی به لطف خدا ظاهراً بیماری استقلالی ها چندان جدی نبود.

با توجه به علاقه تان به فرهاد مجیدی چقدر امیدوارید که این تیم نتیجه بگیرد؟

ما امسال خیلی خوشبین هستیم که استقلال با این نتایج خوبی که گرفته در نهایت قهرمان شود. گرچه من فراتر از اینها فکر می‌کنم و منتظر هستم تا استقلال ستاره سوم را هم بگیرد. امیدوارم خداوند به من عمر بدهد تا قهرمانی دوباره استقلال را ببینم.

شما پیش از این در فدراسیون فوتبال فعالیت کرده اید و شاید از روال کار در کمیته استیناف خبر داشته باشید. میدانید چرا این کمیته در صدور رای بازیکن گابنی باشگاه گل‌گهر تا این اندازه تعلل می‌کند؟

من اصلا در جریان نیستم. ولی معمولاً وقتی کمیته انضباطی رایی صادر می کند و سپس آن را به کمیته استیناف می‌رود معمولاً زمان می برد. به هرحال مسائل حقوقی و مسائل دیگری وجود دارد که باید درباره شان تحقیق شود. این معمولاً پروسه زمانی خاصی دارد.

گفته می‌شود عده‌ای برای صدور این رای ملاحظاتی را در نظر می گیرند و نمی خواهند به سرعت رای بدهند. به نظر شما رای کمیته استیناف با کدخدامنشی صادر می شود؟

اصلا اطلاعی در این باره ندارم و نمی توانم نظری در این باره بدهم. امیدوارم در نهایت حق به حقدار برسد و مشکل به وجود آمده به درستی برطرف شود.

خبر دارید که قرار است در بازی ایران و عراق بانوان هم به استادیوم بروند؟

بله! اتفاقاً در مراسم جشن تولدی که برای منصور در بهشت زهرا برگزار شد تعدادی از خانم‌های هوادار آنجا بودند که به سرعت مراسم تولد را ترک کردند و گفتند برای مشخص شدن محل استقرارشان در استادیوم برای بازی فردا باید زودتر به استادیوم آزادی بروند.

شما نمی روید؟

از من هم دعوت شده بود تا برای پنجشنبه به استادیوم بروم ولی با توجه به سفری که همراه با علی پسرم در پیش دارم فردا عازم مشهد هستم. اگر می توانستم برنامه‌ام را تغییر می دادم ولی متاسفانه نمی توانم.

امیدوارم اینقدر عمر کنم که قهرمانی استقلال درآسیا را ببینم/رأی استیناف به این سرعت صادر نمی شود/خانم ها امروز به آزادی رفتند تا جایشان را مشخص کنند!

نظرتان درباره این تغییر نگاه به حضور بانوان در استادیوم چیست؟

البته باید بگویم این تغییر نگاه به نوعی اجباری است چون فیفا و afc فشار زیادی به ایران آوردند تا این اتفاق بیافتد. سال‌های سال است که این موضوع مطرح می شود اما به هرحال امیدوارم در جریان بازی هم اتفاق خاصی رخ ندهد.

چطور؟

به هرحال دختران جوان هم دوست دارند به استادیوم بروند و بازی تیم ملی را از نزدیک ببینند تا در موفقیت و شادی تیم ملی شریک باشند. ضمن اینکه دختران ایران هم سهمی در این قبیل مسائل دارند. در حال آنها نیمی از جامعه هستند و من همیشه حامی این موضوع بوده ام و حالا هم این مسئله را به فال نیک می‌گیرم.