شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#پرسپولیس#پرسپولیسی#تیم ملی

ماجرای پرسپولیسی شدن ستاره محبوب یحیی و پرسپولیس

دراگان اسکوچیچ برای پر کردن جای خالی مجید حسینی دو مدافع میانی را به اردو تیم ملی فراخواند که رفتاری عجیب بود.

ماجرای پرسپولیسی شدن ستاره محبوب یحیی و پرسپولیس

وقایع روز ـ سرویس ورزشی؛

روز سه شنبه فرشاد فرجی در حالی به اردو تیم ملی دعوت شد که حتی در لیست انتظار هم نام او دیده نمی شد. قبل از دعوت فرشاد فرجی هم عارف آقاسی از فهرست انتظار به اردو رفت تا جای خالی مجید حسینی را پر کند. (شیوع ویروس کرونا باعث شد مربی تیم ملی برای پیشگیری از تغییرات احتمالی یک لیست انتظار هم برای دعوت به تیم ملی در نظر بگیرد)

تست کرونا مجید حسینی قطعی و او بازی با عراق را از دست داد. به نظر می رسید تنها یک بازیکن برای جانشینی او در نظر گرفته شود چون سیاوش یزدانی، شجاع خلیل زاده و محمد حسین کنعانی زادگان هم در اردو تیم ملی حضور دارند. با این حال اسکوچیچ فرشاد فرجی را بدون حضور در لیست انتظار به اردو تیم ملی دعوت کرد تا باعث ایجاد شک و شبهه شود.

برای هماهنگی بازیکنان در هر پست دو بازیکن به اردو تیم ملی دعوت می شوند تا در بازی های درون تیمی شرایط برابری به وجود آید. با اسامی که نام برده شد و دعوت از آقاسی و فرجی حالا پنج مدافع میانی در اردو حاضر هستند که شرایط تمرینات را پیچیده می کند و به نظر می رسد اسکوچیچ نگرانی هایی دارد.

طی روز های اخیر با پخش آیتم مربوط به مدافع تیم ملی توسط اخبار ۲۰:۳۰ و مصاحبه های انتقادی توسط برخی پیشکسوتان تیم ملی، شرایط برای کنعانی دشوار و جو ملتهبی ایجاد شده است.