به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛  دومین بازدید پیمان جبلی، رییس سازمان صدا و سیما از پشت صحنه سریال «سلمان فارسی» به نویسندگی و کارگردانی داوود میرباقری صورت گرفت. این بار وحید جلیلی قائم مقام رئیس سازمان در امور فرهنگی و دبیر ستاد تحول، حمید شاه آبادی معاون سیما، حسین قرایی مدیر کل روابط عمومی، مهرداد عظیمی رئیس مرکز تولید و فنی سیما و جواد رمضان نژاد رئیس مرکز سیما فیلم، رییس رسانه ملی را همراهی می‌کردند.

1613159_552

در ابتدای این بازدید جبلی با حضور در صحنه فیلم‌برداری در جریان ضبط سکانس شفا یافتن گدای معبد سلیمان اورشلیم قرار گرفت. این سکانس در دو نوبت با حضور بازیگران و هنروران از زوایای مختلف ضبط شد.

رییس رسانه ملی سپس در جمع عوامل، با اشاره به اهمیت مجموعه‌های تاثیرگذار تلویزیونی گفت: سریال «سلمان فارسی» اثری عظیم و تاثیرگذار است و امیدوارم فرایند تولید این سریال بدون مانع ادامه داشته باشد.

5653900

کارگردان سریال «سلمان فارسی» با اشاره به اهمیت زمان‌بندی در تداوم این سریال ابراز امیدواری کرد که با مساعدت دوستان ساخت دکورهای سریال، طبق زمان‌بندی پیش برود، تصریح کرد: تلاش من بر این است که کار بدون توقف پیش برود و همزمان با فیلمبرداری بخش‌های دیگر، مانند ساخت دکورهای ایران هم به سرانجام برسد.

در ادامه میرباقری با نمایش بخش‌های پیش تولید دکور ایران در دوره ساسانی، رییس رسانه ملی و همراهان را در جریان نحوه ساخت این بخش قرار داد.

در پایان بازدید کلنگ ساخت بخش‌هایی از دکورهای ایران در دوره ساسانی توسط پیمان جبلی، داوود میرباقری و حسین طاهری تهیه کننده این سریال زده شد.

4039278

انتهای پیام//