شهر خبر

رضایی در تذکر شفاهی:

زیرساخت حذف ارز ترجیحی وجود ندارد/ برای حل بیکاری اقدام عاجل شود

زیرساخت حذف ارز ترجیحی وجود ندارد/ برای حل بیکاری اقدام عاجل شود

نماینده مردم کنگاور در مجلس شورای اسلامی گفت: زیرساخت‌های حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی در کشور فراهم نیست، اجرای آن تبعات زیادی به همراه خواهد داشت و موجب نگرانی طبقات ضعیف جامعه شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، علی رضایی نماینده مردم کنگاور در مجلس شورای اسلامی ظهر امروز (چهارشنبه ۶ بهمن) در جلسه علنی مجلس طی تذکر شفاهی، گفت: به دولت و مجلس تذکر می‌دهم که زیرساخت‌های حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی در کشور فراهم نیست و اجرای آن تبعات زیادی به همراه خواهد داشت و موجب نگرانی طبقات ضعیف جامعه شده است.

وی همچنین در رابطه با معضل بیکاری تصریح کرد: بیکاری جوانان معضل دیگری است که زمینه‌ساز نگرانی در جامعه شده است؛ مسئولان باید قبل از آنکه افسردگی به سراغ جوانان کشور بیاید اقدام عاجل کنند.

نماینده مردم کنگاور در مجلس خطاب به رئیس جمهور، گفت: آقای رئیس‌جمهور! شما قول دادید حل مشکل بورس در اولویت کاری قرار بگیرد؛ اکنون با رها کردن بورس شاهد هستیم که سرمایه و اعتماد اجتماعی از دست می‌رود.

رضایی در تذکر دیگر به وزیر جهاد کشاورزی و بانک کشاورزی، اظهار کرد: چرا با توجه به شرایط خشکسالی و سرمازدگی وام‌های کشاورزان را امهال نمی‌شود؟ چرا اسناد و وثایق کشاورزان را به اجرا گذاشته شده و این مسئله موجب نگرانی سربازان تولید کشور شده است.