شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#فدراسیون ژیمناستیک#داور#داوری#آزمون

ادعای داور بین‌المللی ترامپولین: با فدراسیون ژیمناستیک همسو نبودم، اسمم را خط زدند!

ادعای داور بین‌المللی ترامپولین: با فدراسیون ژیمناستیک همسو نبودم، اسمم را خط زدند!

داور بین‌المللی ترامپولین، همسو نبودن با فدراسیون ژیمناستیک را دلیل اصلی این نهاد مبنی بر عدم معرفی‌اش برای حضور در آزمون داوری بین‌المللی عنوان کرد.

مجید موسوی، مربی و داور بین‌المللی ترامپولین در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره عدم حضورش در کلاس آنلاین داوری بین‌المللی ترامپولین که زیر نظر فدراسیون جهانی ژیمناستیک برگزار خواهد شد، اظهار داشت: تاریخ نهایی برای ارسال اسامی به فدراسیون جهانی روز 14 بهمن ماه است، ولی تا امروز نام من را در آن لیست 10 نفره قرار نداده‌اند و گروهی که تشکیل داده‌اند، نفراتش مشخص شده‌اند.

وی افزود: من دو روز قبل به تهران رفتم و نامه‌ای را به سرپرست فدراسیون دادم که با توجه به سوابقی که دارم، قطعاً باید در بین اعضای این لیست 10 نفره قرار می‌گرفتم. حتی به دبیر فدراسیون هم گفتم که الان سهمیه 10 نفر است و حتی اگر یک سهمیه به ایران اختصاص داشت، همان یک سهمیه با توجه به مستنداتی که ارائه کرده‌ام، باید به من می‌رسید.

موسوی ادامه داد: من دوره قبلی آزمون بین‌المللی نفر اول بودم، مترجم همه کتاب‌های داوری ترامپولین از ابتدا تا کنون هستم، مربی و داور ایران در مسابقات مختلف بین‌المللی بوده‌ام و چندین سال به عنوان سرداور در رویدادها شرکت داشتم. همه موارد به همراه تعدادی دیگر، گواه آن است که باید در لیست قرار می‌گرفتم.

داور بین‌المللی ترامپولین درباره دلیل عدم حضورش در لیست این آزمون گفت: دلیل مسئولان این است که من با آنها همکاری ندارم، اما به آنها گفتم فقط یک ابلاغ را نشان بدهند که به من داده‌ام، اما در آن رویداد شرکت نکرده‌ام. فرزند من سه ماه قبل در اردوی تیم ملی در جزیره کیش شرکت کرد، این یعنی هر چیزی که بتوان به آن همکاری گفت، انجام داده‌ام. اینکه من در این چند سال مخالف رئیس قبلی فدراسیون بودم، عدم همکاری نمی‌شود، بلکه سلیقه شخصی است. فقط به همین دلیل نام مرا در لیست نگذاشته‌اند و هیچ دلیل دیگری وجود ندارد.

موسوی عنوان کرد: من هم به سرپرست فدراسیون و هم پولادگر معاون وزیر ورزش نامه زدم و گفتم که معنی عدم همکاری چیست و به من توضیح بدهند.

وی در پاسخ به این سوال که ملاک حضور 10 داور دیگر در لیست چیست؟ گفت: قطعاً اولین ملاک، صد درصد همسو بودن با فدراسیون بوده است. قطعاً اگر ملاک شایسته سالاری بود، شاید فقط سه نفر در لیست باقی می‌ماندند.

 

انتهای پیام/