شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#مجلس#وزارت#نفت#مجلس شورای اسلامی
گفت‌وگو|

رئیس کمیسیون عمران مجلس: پروژه‌های عمرانی روی ریل قرار می‌گیرد

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با تقدیر از اقدامات اخیر وزرات نفت، گفت: امروز شاهد این هستیم که وزارت نفت به وسیله تهاتر نفت در راستای اجرای پروژه‌های عمرانی و در اصل، طلب پیمانکاران همراهی لازم را مد نظر قرار داده است.
محمدرضا رضایی‌کوچی در گفت‌وگو با میزان، گفت: امروز شاهد این هستیم که وزارت نفت به وسیله تهاتر نفت در راستای اجرای پروژه‌های عمرانی و در اصل، طلب پیمانکاران همراهی لازم را مد نظر قرار داده است.

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: اینکه وزارت نفت پای کار بیاید و علاوه بر فروش نفت آنهم به صورت مستقیم، تهاتر نفتی را با دستگاه‌های اجرایی و پیمانکاران بزرگ کشور آنهم برای اجرای پروژه‌های عمرانی مدنظر قرار دهد، قابل تقدیر و تشکر است.

وی بیان داشت: این رویکرد هم در سال ۱۴۰۰ و هم در ۱۴۰۱ از سوی وزارت نفت مد نظر قرار خواهد گرفت.

رضایی‌کوچی بیان داشت: از سویی دیگر در زمینه تامین قیر پروژه‌های عمرانی امسال بالغ بر ۱۵ هزار میلیارد تومان منابع پیش‌بینی شد و ما برای سال آینده ۲۰ هزار میلیارد تومان منابع در بودجه در این بخش پیش‌بینی خواهیم کرد تا در اختیار پروژه‌های عمرانی قرار گیرد لذا این مسئله می‌تواند در تکمیل پروژه‌های عمرانی نقش موثری را داشته باشد و همکاری وزرات نفت در این بخش نیز قابل تقدیر است.
 

انتهای پیام/