صادق یاری، تهیه‌کننده سینما که در کارنامه‌اش آثار ارزشمندی چون «ممنوعه»، «کرگدن»، «پسر کشی» و... دارد در خصوص افت کیفی سریال‌های شبکه نمایش خانگی در این چندماه اخیر به خبرنگار فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا گفت: من به شخصه همیشه در صحبت‌هایم گفته‌ام که ما و کسانی که در شبکه نمایش خانگی کار می‌کنیم هیچ‌وقت رقیب تلویزیون نبوده‌ایم و فرزند تلویزیون هستیم به این دلیل که همه ما برای این کشور کار می‌سازیم. موضوع دیگر این است که این پلتفرم‌ها تیم تولید محتوای جداگانه دارند و کارشناسان، آن‌ها را بررسی و تائید می‌کنند و بعد این آثار ساخته می‌شود.

تهیه‌کننده سریال ممنوعه بیان کرد: باید از خود پلتفرم‌ها پرسید که دلیل اینکه این آثار به این سمت و سوق می‌رود چیست. چون به هر حال هر پلتفرمی که در حال فعالیت است کارشناسان خود را در زمینه فیلمنامه نویسی، بازیگران و عوامل و... دارند و بر این اساس به سمت جلو می‌روند.

صادق یاری در پایان گفت: ما شخصا در مجموعه‌مان از فیلمنامه‌ای که داریم شروع می‌کنیم و روی آن بررسی‌های لازم را انجام می‌دهیم و بعد از آن عوامل و بازیگرانی که در کار قرار است حضور داشته باشند را بررسی می‌کنیم اما فکر می‌کنم باید روی فیلمنامه تمرکز بیشتری کرد و بعد عوامل دیگر... .

انتهای پیام//