شهر خبر

گیر کردن طارمی در جاده‌های برفی آنتالیا و آنکارا!/عکس

  • style="text-aligna:justify">دعوت مدافعان پرسپولیس و استقلال به تیم ملی
  • اگرچه محمدحسین میثاقی با نگاهی خوش‌بینانه درخواست یک جت شخصی را برای انتقال طارمی به ایران مطرح کرد اما در واقعیت، مهاجم بوشهری باید مسیر دیگری را بپیماید. احتمالا مهدی طارمی به‌صورت زمینی از دالامان به آنتالیا خواهد رفت و سپس این شهر جنوبی ترکیه را به مقصد پایتخت این کشور در آنکارا ترک خواهد کرد تا به این شکل و با فرار از برف عجیب و غریب ترکیه، سوار بر هواپیمای آنکارا - تهران، به اردوی تیم ملی ملحق شود. البته مسیرهای زمینی که قرار است طارمی برود هم چندان خالی از برف و با شرایط مساعد آب و هوایی نیست.

    نکته جالب اینکه طارمی احتمالا حدود ۱۰ ساعت به‌صورت زمینی در مسیر خواهد بود و سپس با پرواز حدودا دو ساعته راهی تهران خواهد شد تا نصف روز را در مسیری باشد که قرار بود دیروز طی کند و حالا با تست منفی کرونا، آماده حضور در تمرینات تیم ملی شود.

    گیر کردن طارمی در جاده‌های برفی آنتالیا و آنکارا!/عکس

    البته طارمی احتمالا فردا به اردو ملحق خواهد شد و شاید راه جدیدی هم برای انتقال او به ایران پیدا شود اما مسئله فقط مختص به او نیست. کریم انصاری‌فرد نیز از راه امارات متحده عربی به ایران آمده و ساعت سه ظهر به پایتخت رسید. کریم حدودا ۳۰ ساعت برای رسیدن به تهران در مسیر بود و همین موضوع سبب شده تا با خستگی وارد هتل محل اقامت ملی‌پوشان شود. کریم انصاری‌فرد هم ماجرای خاص خود را دارد. او از ساعت ۸ صبح دوشنبه در مسیر ایران بود و ساعت ۱۵ امروز به ایران رسید.

    با این حساب و باتوجه به غیبت آزمون، صیادمنش، خستگی انصاری‌فرد و مسیر عجیب و غریب مهدی طارمی، شاید شانسی بزرگ به بازیکنانی نظیر کاوه رضایی و البته شهاب زاهدی رو آورده باشد. زاهدی که برای اولین بار به فهرست تیم ملی رسیده، شاید در مقابل عراق اولین بازی ملی‌اش را هم انجام دهد و در ترافیک وحشتناک تیم ملی، مثل آب خوردن به ترکیب اصلی برسد

    ۲۵۱۲۵۴