شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#پرسپولیس#ستاره پرسپولیس#ایران

رونمایی از قرارداد عجیب و غریب ستاره پرسپولیس

صدری می‌گوید از رادوشوویچ خواهش کرده که به ایران بازگردد اما او قبول نکرده است.

رونمایی از قرارداد عجیب و غریب ستاره پرسپولیس

وقایع روز ـ سرویس ورزشی؛

مجید صدری سرپرست مدیرعاملی سابق باشگاه پرسپولیس پس از صحبت‌های بوژیدار رادوشوویچ در مقام پاسخگویی حاضر شد و گفت: آقای رادو همه حقایق را بیان نکردند. نکته‌ای که ما داریم روی نوع قرارداد ایشان است و آقای انصاریفرد یک بار بیاید روی قرارداد ایشان صحبت کند و ببینیم که چرا قرارداد ایشان باید از گلر اول ما و سایر بازیکنان بیشتر باشد؟ به هر حال آن موقع هم این رقم، رقم پایینی نبوده است. حامد لک را باید برای پاداش کلین شیتش مصوبه هیئت مدیره بگیریم اما برای ایشان هر کلین شیت 10 هزار یورو جایزه دارد.

وی افزود: آقای رادو بار اولش نبود که در پرداخت قراردادش عقب و جلو شده است. حتی زمان آقای سمیعی 4-5 هفته قهر کردند و رفتند و بارها با ایجنت ایشان تماس گرفتیم و آمدند. حتی روز آخری که آمدند دفتر ما، وقتی با ایجنت ایشان صحبت کردیم و حتی من به خاطر ایشان به یکی از پرسنل که در دریافت یورو تاخیر ایجاد شده بود برخورد کردم اما آقای رادو گفت نیازی به برخورد نیست و ببخشید. ما 50 هزار یورو دادیم و گفتیم 30 هزار یورو هم تا دو هفته خواهیم داد و ایشان قبول کرد.

سرپرست سابق سرخپوشان درباره جدایی رادو توضیح داد: حتی وقتی بدون اطلاع کادرفنی رفتند کرواسی، شمایی که می‌گویی برای پرسپولیس ارزش قائلم، وقتی می‌خواهی از تیم خداحافظی کنی باید برای کادر و هواداران ارزش قائل شوی. ما بعد از رفتنشان نامه‌های فراوان زدیم و خواهش کردیم که تشریف بیاورید. ما با ایجنت ایشان مذاکره داشتیم و حتی تا یک هفته پیش هم برای تحویل گرفتن منزل ایشان اقدام نکردیم و امید داشتیم برگردیم.

او در پایان همچنین تاکید کرد: ما حتی قبول کردیم رقم بیشتری به ایشان بدهیم تا یک پرونده جدید برای باشگاه درست نشود اما ایشان که می‌گوید زندگی خوبی با پرسپولیس داشته؟ درست است که چنین برخوردی داشته باشد؟ حرمت چهل میلیون هوادار و کادرفنی و آقای فنایی این است؟