شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#دارای

خبرهای خوب مسکنی برای خانواده های دارای معلول

کدخبر: 471672
اقتصادنیوز: امروز در حاشیه دیدار وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با رئیس بنیاد مستضعفان، تفاهم‌نامه‌ای به منظور تامین مسکن ۴ هزار خانوار دارای حداقل ۲ معلول امضا شد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، به دنبال امضای تفاهم‌نامه‌ای میان رئیس بنیاد مستضعفان و وزیر کار، با تامین اعتبار ۵۵۰ میلیارد تومانی بنیاد مستضعفان، ۴ هزار خانواده تحت پوشش بهزیستی و دارای ۲ معلول و بیشتر، خانه‌دار می‌شوند.

 به گزارش روابط عمومی بنیاد مستضعفان، امروز سه شنبه ۵ بهمن، در حاشیه دیدار وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با رئیس بنیاد مستضعفان، تفاهم‌نامه‌ای به منظور تامین مسکن ۴ هزار خانوار دارای حداقل ۲ معلول امضا شد.

در این تفاهم نامه قرار است ۴ هزار واحد مسکونی طی مدت ۲ سال برای خانواده‌های دارای چندمعلول و تحت پوشش بهزیستی، با همکاری بنیاد مستضعفان تامین شود.

بر اساس این تفاهم نامه، بنیاد مستضعفان برای هریک از این خانوارها در شهرها مبلغ ۱۵۰ میلیون تومان و برای احداث یا خرید هر واحد مسکونی در روستاها، مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان به صورت بلاعوض اختصاص می‌دهد.

بر اساس این خبر حدود ۳ هزار خانوار دارای ۲ معلول این تفاهم نامه در مناطق شهری و یک هزار خانوار دارای چند معلول در مناطق روستایی، ساکن هستند.