شهرخبر
اقتصاد آنلاین گزارش می‌دهد؛

ارزش کل معاملات به سه هزار و ۴۸۰میلیارد تومان صعود کرد

۱۴۰۰/۱۱/۵ ساعت۱۵:۳۰
 ارزش کل معاملات به سه هزار و ۴۸۰میلیارد تومان صعود کرد

امروز معامله‌گرها ۳۲۰میلیارد تومان سهام فولاد مبارکه اصفهان خرید و فروش کردند، بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه فلزات اساسی تعلق داشت و یک درصد از کل سهام تجلی توسعه معادن و فلزات معامله شد.

اقتصاد آنلاین – سهیل بانی؛ در بورس امروز، در مجموع حدود سه هزار و ۴۸۰میلیارد تومان سهام خرید و فروش شد که پنج نماد «فولاد»، «فملی»، «شبندر»، «نوری» و «شتران» به ترتیب در رتبه اول تا پنجم لیست بیشترین ارزش معاملات سهام قرار گرفتند.

در چهارمین روز هفته معادل ۳۲۰میلیارد تومان سهام فولاد مبارکه اصفهان دست به دست شد، ملی صنایع‌ مس‌ ایران‌ پس از معاملاتی به ارزش ۱۹۰میلیارد تومان دوم شد و سهام پالایش نفت بندرعباس نیز به جایگاه سوم معاملات رسید.

سهام ایتالران‌ (کایتا) پس از بازگشایی ۳۶۰درصد رشد قیمت را ثبت کرد و از طرف دیگر سهام پتروشیمی زاگرس با افت ۱۰.۳درصدی قیمت کام سهامداران خود را تلخ کرد.

بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه «فلزات اساسی» تعلق داشت به طوری که ۷۰۰میلیارد تومان فقط در این بخش جابجا شد، گروه «محصولات شیمیایی» با معاملات ۵۶۰میلیارد تومانی دوم شد و «فرآورده‌های نفتی» در جایگاه سوم قرار گرفت.

امروز یک درصد از کل سهام تجلی توسعه معادن و فلزات معامله شد، ۱۰نماد برتر سهم ۳۲.۵درصدی از کل داد و ستدها داشتند، ارزش معاملات در چهار سهم به بیش از ۱۰۰میلیارد تومان رسید و نصف ارزش کل معاملات نیز به ۲۸نماد نخست اختصاص داشت.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی، روی آن کلیک کنید

بیشترین ارزش معاملات 00.11.05

رتبه بندی ارزش معاملات 00.11.05.g