شهر خبر

حرکت تحسین‌برانگیز خواننده سرشناس آمریکایی

حرکت تحسین‌برانگیز خواننده سرشناس آمریکایی

فارس نوشت: خواننده پرطرفدار آمریکایی پلتفرم اسپاتیفای را به دلیل انتشار اطلاعات نادرست علیه واکسیناسیون تهدید کرد.

«نیِل یانگ» خواننده، آهنگساز و ترانه‌نویس مشهور آمریکایی که یکی از پرمخاطب‌ترین موزیسین‌ها در پلتفرم‌ها و شبکه‌های اجتماعی محسوب می‌شود، «اسپاتیفای» را به دلیله آنچه ارائه و انتشار اطلاعات نادرست در مورد واکسیناسیون عنوان می‌کند، به برداشتن تمام آهنگ‌هایش از این پلتفرم موسیقی تهدید کرد.

نیل یانگ با استناد به همکاری اسپاتیفای با «جو روگن» و متهم کردن پادکست روگن با عنوان «تجربه جو روگن» به انتشار اطلاعات نادرست در مورد کووید-۱۹ و واکسن‌ها، پیامی به اشتراک گذاشت و خواستار حذف موسیقی خود از «اسپاتیفای»(Spotify) شد.

این موسیقیدان عصر دوشنبه نامه‌ای سرگشاده در تارنمای رسمی خود منتشر کرد. این نامه خطاب به تیم مدیریت او در «LookoutManagement» و رهبری شرکت برادران وارنر نوشته شده است تا تمام آثار او را از پلتفرم اسپاتیفای حذف کنند.

البته این خواسته نیل یانگ بلافاصله قابل اجرا نخواهد بود و همچنان آهنگ‌های او در پلتفرم اسپاتیفای در دسترس است.

برخی از مقامات بهداشت عمومی همچنین از اسپاتیفای(Spotify) خواسته‌اند تا علیه جو روگن اقدام کند و پادکست بسیار پربیننده «تجربه جو روگن» را به داشتن «سابقه مربوط به پخش اطلاعات نادرست، به ویژه در مورد همه‌گیری کووید ۱۹ متهم کرده‌اند.

جو روگن هنرپیشه، چهره تلویزیونی تلویزیون و پادکست‌ساز آمریکایی است. وی در برنامه پربیننده خود با عنوان «تجربه روگن» علیه واکسیناسیون عمومی علیه کرونا تبلیغ کرده و سهم قابل توجهی در منصرف کردن مردم از واکسن زدن داشته است. تا به حال بسیاری از مقامات، چهره‌های هنری و سلبریتی‌ها علیه او و اطلاعات نادرستش در مورد تبلیغ ضد واکسیناسیون اعتراض کرده‌اند اما همچنان برنامه وی در آمریکا و در پلتفرم اسپاتیفای پخش می‌شود.

۵۸۵۸