شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#شیراز#فوتبال#تیم فوتبال

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران:

دوران بکش بکش فوتبال تمام شده است/فکری برای زمین شیراز باید کرد

دوران بکش بکش فوتبال تمام شده است/فکری برای زمین شیراز باید کرد

شیراز - سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: دوران بکش‌بکش دیگر تمام شده و فوتبال امروز پاس‌کاری است در فوتبال امروز باید صاحب توپ باشی و منطقی بازی کنی تا گل بزنی.

به گزارش خبرنگار مهر، ساکت الهامی عصر دوشنبه در نشست خبری بعد بازی تیم نساجی مازندران با فجر شهید سپاسی شیراز، گفت: باید سه امتیاز بازی را می‌گرفتیم و مساوی به درد هیچکدام از ما نخورد این نیم فصل تمام شد و امیدوارم مسئولان استانی برای تیم فجر آستین بالا بزنند.

وی تصریح کرد: فجر با این زمین ضربه می‌خورد و ما هم به آن‌ها پیشنهاد دادیم که در یک زمین دیگر بازی کنیم زیرا ما هم با فجر هم‌دردیم و می‌دانم که چقدر دارند سختی می‌کشند و لیاقت استان فارس این ورزشگاه نیست.

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران تاکید کرد: شیراز بازیکنان نابی را به فوتبال کشور معرفی کرده و حق دارد حتی 2 تیم در لیگ برتر داشته باشد اما همین وضعیت فوتبال ما است و به ناکجا اباد می رود.

الهامی ادامه داد: ما در نیمه اول پنج موقعیت خوب داشتیم و تیم فجر به جز گلش موقعیت دیگری نداشت.

وی تصریح کرد: آنقدر باید مالک بازی باشید تا گل زنی کنید دوران بکش‌بکش دیگر تمام شده و فوتبال امروز پاس‌کاری است فوتبال باید منطق داشته باشد و شاید همین فشارهاست که باعث شده فجر زیر فشار باشد.

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران افزود: همه شرایط دست به دست هم می‌دهد تا آن چیزی را که مدنظرتان است انجام ندهید دیدید که بازیکنان فجر امروز تحت فشار بودند و فوتبال آنقدر نزدیک شده است که نمی‌شود پیروزی را پیش بینی کرد.