شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#آمریکا#امارات#آماده باش

در پی حملات نیروهای یمنی؛

سفارت آمریکا برای اتباع خود در امارات هشدار امنیتی صادر کرد

سفارت آمریکا برای اتباع خود در امارات هشدار امنیتی صادر کرد

در پی حملات موشکی و پهپادی نیروهای یمنی به امارات، سفارت آمریکا در این کشور به اتباع خود هشدار داد بالاترین سطح آماده باش امنیتی را مراعات کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه تلویزیونی الجزیره، سفارت آمریکا در امارات در پی حملات پهپادی و موشکی نیروهای یمنی به امارات به همه اتباع خود در این کشور هشدار داد برای حفظ جان خود، بالاترین سطح آماده باش امنیتی را مراعات کنند.

این در حالی است که «یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن امروز دوشنبه در جریان یک کنفرانس مطبوعاتی از اجرای عملیات «طوفان یمن ۲» در عمق خاک سعودی و امارات خبر داد.

سخنگوی نیروهای مسلح یادآور شد: در جریان عملیات مذکور پایگاه هوایی «الظفره» و مواضع حیاتی دیگر در پایتخت دشمن اماراتی یعنی ابوظبی هدف قرار گرفتند. این عملیات با چندین موشک بالستیک ذوالفقار اجرایی شد.

یحیی سریع همچنین افزود: مواضع حساس و راهبردی امارات در «دبی» نیز به وسیله تعداد زیادی از پهپادهای «صماد ۳» بمباران شدند. از سوی دیگر، ارتش یمن عملیات بزرگی را نیز در عمق خاک سعودی انجام داد. تعداد زیادی از پهپادهای صماد ۱ و قاصف k۲ مواضع حیاتی سعودی در منطقه «شروه» را هدف قرار دادند.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن عنوان کرد: در شهرهای عسیر و جیزان نیز مواضع حساس و راهبردی سعودی با تعداد زیادی موشک بالستیک هدف قرار گرفتند. این موشک‌ها اهداف خود را به صورت دقیق مورد اصابت قرار دادند.