به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ دکتر قاضی زاده در پاسخ به سوال مجری برنامه با مضمون آن که در بودجه سال آتی برای نهادهای فرهنگی چه میزان بودجه در نظر گرفته شده است؟ گفت: 61 دستگاه فرهنگی داریم که در بودجه سال آتی، تخصیص 19 هزار و 800 میلیارد تومان پیشنهاد دولت است، درحالی که سال 1400 در قانون بودجه 21 هزار و 700 میلیارد تومان دیده شده بود. یعنی ما نزدیک به 8.78 درصد کاهش خواهیم داشت.

عضو کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی در خصوص عدم تخصیص اعتبار برای وام ازدواج در بودجه سال آینده اظهار داشت: در حال حاضر نیز کمپین ها و مطالبات گسترده از جوانان داریم، مجلس قطعا وام ازدواج را احیا خواهد کرد.

سید احسان قاضی زاده هاشمی در ادامه تصریح کرد: مجلس در مورد عدد یارانه ها بحث های جدی خواهد داشت، برخی از تکالیف نظیر کاهش یا حذف یارانه دهک های بالای اقتصادی و تعمیم آن به سه دهک پایین و کم درآمد جامعه متاسفانه هنوز اجرایی نشده. الزامات جدی تری از سوی مجلس برای اجرای این نوع تکالیف بکار خواهیم بست.

همچنین در این برنامه طی ارتباط تصویری با "ظفر پورابراهیم" فرماندار شهرستان پردیس در خصوص مشکلات روستای گلدره از توابع بخش بومهن شهرستان پردیس گفتگو شد.

فرماندار شهرستان پردیس اظهار داشت: هزار متر از بلوار امام رضا(ع) در ضلع غربی بومهن تا 15 اسفند اسفالت خواهد شد.

انتهای پیام//