به گزارش برنا؛ در چارچوب هفته هفتم مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 قطر، تیم ملی فوتبال کشورمان از ساعت 18 روز پنج‌شنبه هفته جاری در ورزشگاه آزادی میزبان تیم ملی عراق خواهد بود.

پس از بحث و بررسی درباره حضور تماشاگران و مباحث مرتبط با سلامت آنها و با در نظر گرفتن شرایط بیماری کرونا در کشور با اتخاذ تصمیماتی در زمینه رعایت پروتکل های بهداشتی مجوز حضور تماشاگران در بازی ایران و عراق صادر شد.

با پیگیری‌هایی که به عمل آمد و مساعدت‌هایی که دکتر سید حمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان انجام داد، موافقت شد که این بازی با حضور 10 هزار تماشاگر و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در ورزشگاه بزرگ آزادی برگزار شود.

شرایط ورود تماشاگران به ورزشگاه، تزریق دو دُز واکسن به همراه کارت واکسیناسیون است که از طریق سامانه این شرایط چک و فردی که وارد ورزشگاه خواهد شد مشخص می‌شود که واکسیناسیون انجام داده است یا خیر.

قرار است 2 هزار بلیت در اختیار بانوان قرار بگیرد و 8 هزار بلیت برای آقایان باشد. همچنین به زودی نحوه تهیه بلیت به علاقه مندان اعلام می شود تا مشتاقان فوتبال بتوانند اقدام به خرید کنند.

لازم به ذکر است به دلیل شرایط کرونایی و قدرت سرایت بالایی که ویروس اومیکرون دارد، این تعداد بلیت برای علاقه مندان در نظر گرفته شده و هواداران با رعایت فاصله اجتماعی روی سکوهای استادیوم مستقر خواهند شد.

تیم ملی فوتبال ایران در صورت غلبه بر حریف صعود خود را به جام جهانی قطعی می کند و جشن صعود در حضور هواداران مرد و زن برگزار خواهد شد.

انتهای پیام//