به گزارش اکوایران، محمد جمشیدی، معاون سیاسی دفتر ریاست‌جمهوری دراین‌باره که چرا رئیسی در دیدار با پوتین، گفته «در خدمت شما هستم» در صداوسیما گفته: «هرکس تواضع یک ایرانی مومن را بشناسد می‌داند معنی درخدمت شما هستیم، یعنی بفرمایید. احساس می‌کنم آنها مترجم قوی نداشتند. این موضوع را خیلی جدی نمی‌گیریم!» این مقام ارشد دولتی افزوده: «برخی می خواهند حاشیه بسازند. قرآن می‌گوید بگذار این‌ها توی دنیای خودشان غرق بشوند، اما واقعیت چیز دیگری است. فضای مجازی هم ممکن است این‌طور باشد.»

شب‌های سخت برای دارنده‌های بیت‌کوین

در ادامه کاهش ارزش رمزارزها، بیت‌کوین تقریباً نیمی از ارزش خود را از زمان رسیدن به بالاترین حد در پاییز از دست داد و به حدود ۳۵ هزار دلار رسید. در همین حال، اتریوم، دومین رمزارز بزرگ از نظر ارزش بازار، تقریباً ۱۰ درصد سقوط کرد و حدود ۲۴۰۰ دلار معامله شد. این ضررها به‌دنبال افت روز پنج‌شنبه در بازار سهام رخ داد. رمزارزها و سهام سنتی در این ماه هم‌زمان در حال سقوط بوده‌اند و برخی کارشناسان دلیل آن را احتمال افزایش تورم در اقتصاد جهانی و احتمال افزایش نرخ بهره بانکی در آمریکا عنوان می‌کنند

حذف تک امتیاز زنان فوتبالیست

کنفدراسیون فوتبال آسیا، تیم ملی فوتبال زنان هند را بابت شمار بالای مبتلایان به کرونا در این تیم، از گردونه‌ی جام ملت‌های آسیا کنار گذاشت و با این حساب بازی‌های ایران و تایوان با این تیم باطل شد و ایران یک امتیاز بازی اول را از کف داد. حالا برنده بازی تیم‌های ایران و تایوان، در بازی پس‌فردا، مستقیما به دور یک چهارم پایانی این بازی‌ها می‌رسد و البته تایوانی‌ها که گل‌های کم‌تری از چین خورده‌اند، بابت تفاضل گل بهتر، با یک مساوی هم می‌توانند از این گروه صعود کنند. از آن طرف مشکاتِ صفی، تنیس‌باز دختر ۱۷ ساله ایرانی، با پیروزی در دور نخست مسابقات آزاد استرالیا، توانست یک رکورد تاریخی را در ورزش ایران به نام خود ثبت کند این تنیس‌باز نوجوان، اولین دختر ایرانی است که موفق شده در جدول اصلی بخش جوانانِ یک «گرند اسلم» رقابت کند. مشکات صفی که فعلاً در ردهٔ «هفتاد و چهارم» رده‌بندی جهانی تنیس قرار دارد، در دور بعدی، با نفرِ «هشتمِ» جوانان جهان، سوفیا کاستولاس از بلژیک، مسابقه خواهد داد.