شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#پرسپولیس#ستاره پرسپولیس#لیگ برتر

ستاره پرسپولیس آقای گل بدون پنالتی لیگ برتر

مهدی عبدی باز هم موفق شد تیمش را به یک ۳ امتیاز مهم برساند.

ستاره پرسپولیس آقای گل بدون پنالتی لیگ برتر
خبرورزشی -

مصدومیت آل کثیر و خانه‌نشینی او تا پایان فصل اتفاق بسیار تلخی برای پرسپولیسی‌ها بود اما این ماجرا یک خروجی مثبت داشت و آن چیزی نبود جز اعتماد اجباری یحیی گل‌محمدی به مهدی عبدی. مهاجم جوان قرمزها جلوی فجرسپاسی نشان داد که چقدر برای گلزنی انگیزه دارد منتهی از بدشانسی او، هیچکدام از توپهای عبدی در آن بازی تبدیل به گل نشد.

عبدی که در بازی با ذوب آهن موفق به دبل شد، مقابل فولاد هم تک گل بازی را به ثمر رساند تا ۳ امتیاز بازی بسیار حساس با فولاد به حساب قرمزها واریز شود و پرسپولیس با یک بازی بیشتر از استقلال هم‌ امتیاز این تیم شود.

در شرایطی که پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس به خاطر عدم پرداخت مطالبات اوساگونا بسته شده است حالا یحیی گل‌محمدی می‌تواند امیدوار باشد که اگر به هر دلیلی پنجره تیمش باز نشد، او یک مهاجم آماده در اختیار دارد که دوباره به روزهای خوبش برگشته و می‌تواند به مانند فصل گذشته، گلهای حساسی برای تیمش به ثمر برساند.

نکته جالب در خصوص عبدی این است که او با وجود اینکه ۵ گل از گادوین منشا و ۲ گل کمتر از کوین یامگا و لوسیانو پریرا کمتر زده ولی مثل این مهاجمان خارجی هیچ کدام از گل هایش از روی نقطه پنالتی زده نشده است.

اگر آمار گل های زده مهاجمان را بدون پنالتی در نظر بگیریم، عبدی آقای گل فعلی لیگ است. منشا، یامگا و پریرا هر سه پنالتی زن اول تیمشان محسوب می شوند ولی عبدی حتی جزو ۳ پنالتی زن اول تیمش هم نیست و ترابی معمولا پنالتی های پرسپولیس را می زند.

۵ گل عبدی درحالی به ثمر رسید که او در خیلی از بازی های این فصل نیمکت نشین بوده است.