شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#پرسپولیس#باشگاه پرسپولیس#وزیر ورزش

سکوت ذوالفقارنسب شکست؛ هیچ چیز به من نمی گفتند و در جریان مسائل نبودم/ پولدار نیستم و توان حل مشکلات را ندارم/ می خواستم در سفر اصفهان همراه تیم باشم

رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس با بیان دلایل استعفایش ۱۰ روز پس از دریافت حکم از وزیر ورزش و جوانان گفت: در جریان هیچ چیز نبودم و نمی‌دانم در باشگاه چه خبر است.

بیژن ذوالفقارنسب
خبرورزشی -

بیژن ذوالفقارنسب درباره استعفای خود از ریاست هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: خدا را شاهد می‌گیرم که فکر دیگری داشتم و اتفاقات دیگری را دیدم. ۹۰ درصد مشکلات باشگاه پرسپولیس مالی است. من بارها گفته بودم نیروی اقتصادی نیستم و برای ایجاد زیر ساخت‌ها می‌توانم کمک کنم اما دیدم فعلاً وقتی برای این مجال نیست.

رئیس مستعفی هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس افزود: توان حل مشکلات مالی پرسپولیس را ندارم. من نه پولدارم و نه کسی که بخواهد از جایگاه مدیریتش استفاده‌های شخصی کند. من یک معلم بوده و هستم.

وی ادامه داد: افتخار می‌کنم روزگارم را با پرسپولیس گذراندم و مردم برایم احترام قائل هستند. من روحیه سفسطه‌گری ندارم. هر کجا باشم می‌خواهم کمک کنم. چرا باید فضایی را اشغال کنم که تأثیری در آن ندارم.

او درباره اینکه چرا قبل از انتخابش به عنوان عضو هیئت مدیره در این باره تصمیم‌گیری نکرد، گفت: جزئیاتش را به موقع خواهم گفت. جلسه انتخاب اعضا به گونه‌ای پیش رفت که واقعاً فکر می‌کردم آن لحظه باید کمکی کنم و با وجود اینکه می‌دانستم چه حاشیه‌هایی در پیش خواهد بود بالاخره قبول کردم و آمدم اما اگر دیگر بمانم اشتباه کردم.

مشاور وزیر ورزش و جوانان درباره حاشیه‌هایی که در مدت کوتاه حضورش در پرسپولیس با آن مواجه شد، گفت: نه تنها در جریان این مسائل نبودم بلکه سایر موارد را هم نمی‌دانستم. می‌خواستم همراه تیم در سفر به اصفهان باشم تا حداقل با روحیات نسل حرفه‌ای فوتبالیست‌های دوست داشتنی پرسپولیس بیشتر آشنا شوم اما در جریان رفت و آمد آنها هم نبودم. هیچکس چیزی به من نمی‌گفت. در جریان هیچ موضوعی نبودم و دیدم شاید نبودنم با توجه به دغدغه‌های متفاوت باشگاه بیشتر سودمند باشد.

ذوالفقارنسب درباره اینکه آیا در جریان تلاش‌های چند روز اخیر رضا درویش برای حل مشکلات مالی و جاری باشگاه بوده است، گفت: من در جریان هیچ چیز قرار نداشتم و به من چیزی نمی‌گفتند! من نمی‌دانم پول از کجا آمده و چگونه به تیم قرار است پرداخت شود.

او در پایان درباره اینکه وزیر ورزش با استعفای او موافقت کرده است یا خیر گفت: من استعفا را تقدیم کردم. با آگاهی هم این کار را کردم. امیدوارم واقعاً آقای وزیر آن را بپذیرد. من روحیه معلمی خودم را هرگز از دست نمی‌دهم و کسی نیستم که دنبال جایگاه دیگری غیر از جایگاه فردی و اجتماعی فعلی باشم.