به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ این هفته سید احمدرضا علائی طباطبائی ، معاون توسعه بازارهای صادراتی سازمان توسعه تجارت ایران مهمان برنامه «مشاور» است تا به سوالات بینندگان پیرامون خدمات حمایتی در حوزه‌های صادرات پاسخ دهند.

گفتنی‌ست سازمان توسعه تجارت ایران همواره تلاش دارد تا با حمایت از تجار ایرانی، کالاهای صادراتی کشور با حداقل هزینه و بالاترین کیفیت خدمت‌رسانی به بازارهای هدف ارسال شوند؛ از سوی دیگر جمع کثیری از تاجران ایرانی مقیم خارج از کشور که بیننده و مخاطب برنامه «مشاور» شبکه جهانی جام‌جم هستند، در تماس با برنامه سوالات متعددی پیرامون این موضوع مطرح کرده‌اند. از این رو هیئت اندیشه‌ورز «مشاور» بر آن شد تا در برنامه یکشنبه 03 بهمن 1400 به این موضوع بپردازد.

 در برنامه امشب تسهیلات و مشوّق‌های سازمان توسعه تجارت برای صادرات کالاها و خدمات ایرانی، زیرساخت‌های فراهم شده از سوی سازمان توسعه تجارت برای تسریع در صادرات، نحوه تعامل و همکاری سازمان توسعه تجارت با تجار ایرانی خارج از کشور و برنامه سازمان توسعه تجارت برای شناسایی بازارهای هدف برای صادرات کالاهای ایرانی بررسی خواهند شد.

برنامه‌ تلویزیونی «مشاور» کاری از گروه تولیدات بین الملل شبکه جهانی جام‌جم با حضور مسئولین عالی رتبه، چهره‌های شاخص و کارشناسان خبره حقوقی و قضایی در قالب پرسش و پاسخی صریح و شفاف، پیرامون مسائل حقوقی، اقامتی و اجتماعی هموطنان خارج از ایران، با تهیه‌کنندگی بهرنگ ابراهیمی، سردبیری ابوالفضل ولی‌زاده و اجرای دکتر مازیار قاسمی گودرزی، یک‌شنبه‌ هر هفته ساعت ۲۱:۴۵ به وقت تهران از شبکه جهانی جام‌جم به روی آنتن می‌رود.

ایرانیان مقیم خارج از کشور می‌توانند از طریق آدرس moshaver@jjtv.ir ، صفحه اینستاگرام برنامه به نشانی @moshaver_tv ، تلفن بین‌المللی 46812400444+ و همچنین در شبکه‌های اجتماعی با شماره 989108993934+ ، سوالات و مسائل حقوقی خود را مطرح نمایند.

ضمنا این برنامه زنده از طریق ماهواره Hotbird 13C فرکانس ۱۰۷۷۵ در اروپا، ماهواره Galaxy 19 فرکانس ۱۲۰۲۸ در امریکا و ماهواره Badr 5 فرکانس ۱۲۲۸۴ در غرب آسیا قابل دریافت است.

انتهای پیام//