به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری برنا؛ حبیب کاشانی عضو شورای شهر تهران در جلسه علنی شورای شهر تهران بعد از صحبت های رئیس پلیس راهور تهران، اظهار کرد: پیشنهاداتی که سردار حمیدی برای بحث ترافیک و آلودگی هوا داده‌اند کلی بوده و با این بودجه و امکاناتی که داریم امکان پذیر نیست. راهنمایی و رانندگی با شورا ارتباط کاری دارد و رابطه صفر و صدی باهم داریم.

وی گفت: من بعد از شورا که به سمت خانه ام در طرشت می رویم بیش از یک ساعت زمان می برد و گاهی ایجاد چراغ و یا یک مامور مشکل ترافیک در برخی از معابر حل می شود. 

کاشانی افزود: بحث آموزش رانندگی بسیار حائز اهمیت است راننده اتوبوس را دیدم که پشت فرمون میوه می خورد و آشغال آن را بیرون می ریخت و بسیار عصبانی شدم. پلیس راهور می تواند با کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورا در زمینه آموزش رانندگی همکاری داشته باشد.

عضو شورای شهر تهران ادامه داد: عبور از خط ویژه پیش از تعریفی داشت، برای این همه ماشین که ال ای دی دارند، مجوز از خط ویژه داده شده است؟ گناه مردمی که می خواهند با اتوبوس بروند و در ترافیک خط ویژه گیر می کنند چیست؟ آقای حمیدی لطفا بفرمایید چه کسانی مجوز عبور از خط ویژه دارند. خواهش میکنم در این زمینه رسیدگی کنند اگر مجوز داده می شود مجوزها محدود شوند و اگر غیر قانونی است برخورد کنید.

انتهای پیام/