شهر خبر
گفت‌وگو|

منابع مالی مصوبات سفر رئیس‌جمهور به استان سیستان و بلوچستان در بودجه ۱۴۰۱ دیده شده است

معاون استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه منابع مالی مصوبات سفر رئیس جمهور به استان سیستان و بلوچستان در بودجه ۱۴۰۱ دیده شده است، گفت: منتظر ابلاغ قانون بودجه هستیم تا آنچه دولت مصوب کرده و در قانون بودجه هم لحاظ شده است، برای اجرا به دستگاه‌های استان نیز ابلاغ شود.
داود شهرکی در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به آخرین روند اجرای مصوبات سفر رئیس جمهور در استان سیستان و بلوچستان اظهار کرد: مصوبات سفر استانی رئیس جمهور به استان سیستان و بلوچستان در حوزه‌های مختلف جمع‌بندی شده است و طی جلساتی در تهران تصمیمات لازم اتخاذ شده است.

وی با بیان اینکه منابع مالی مصوبات سفر رئیس جمهور به استان سیستان و بلوچستان در بودجه ۱۴۰۱ دیده شده است، افزود: منتظر ابلاغ قانون بودجه هستیم تا آنچه دولت مصوب کرده و در قانون بودجه هم لحاظ شده است، برای اجرا به دستگاه‌های استان نیز ابلاغ شود.

معاون استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه بخشی از مصوبات عمرانی هستند و برای اجرا نیاز به تخصیص بودجه دارند، گفت: بخشی  از مصوبات نرم افزاری مانند مجوز‌های مربوط به توسعه صنعتی و رفع موانع سرمایه‌گذاری است که این بخش‌ها را در استان انجام می‌دهیم؛ برخی از این موارد را تعیین تکلیف کردیم و موارد دیگر را نیز باید بررسی کنیم تا محدودیت‌های ضوابط و موانع تولید را رفع کنیم.

 

  • احداث کارخانه معدن مس؛ از مصوبات سفر رئیس‌جمهور به سیستان و بلوچستان
  •  
    انتهای پیام/