به گزارش برنا؛ نفت مسجدسلیمان تنها به یک دلیل در رده آخر نیست و آن هم بدتر بودن شرایط پدیده‌ است. سلیمانی‌ها امسال اصلا در حد یک تیم لیگ برتری نبوده‌اند و احتمال سقوط‌شان بسیار بالا است.

آنچه گذشت

لیگ امسال با حواشی برای نفت مسجدسلیمان آغاز شد. این حواشی البته مربوط به انتخاب سرمربی بود. با روی کار آمدن دیرهنگام فراز کمالوند از همان ابتدا مشخص بود مسجدسلیمانی‌ها نسبت به دیگر تیم‌ها عقب هستند. هرچند که درابتدای لیگ نتایج‌شان چندان بد نبود. تساوی برابر پیکان و فولاد، برد برابر پدیده و شکست برابر سپاهان که منجر به حضور در رتبه هشتم شده بود نتایجی فاجعه به شمار نمی‌رفت اما در ادامه 4 شکست از 6 بازی، آن‌ها را به انتهای جدول سوق داد. در این بین کمالوند گاه و بیگاه در تمرینات شرکت نمی‌کرد و عجیب‌تر دخالت لیدرها بود. در این بین حتی ویدیویی شامل تهدید جدی بازیکنان توسط یک لیدر هم منتشر شده بود تا حتی بازیکنان هم امنیتی در این تیم نداشته باشند. چمن ورزشگاه این تیم هم چنگی به دل نمی‌زند و به طور کلی بیشتر اخبار درباره تیم منفی است. اگر هوادار نفت مسجدسلیمان هستید حق دارید بابت رقابت‌های امسال به شدت عصبانی و ناراحت باشید. کسی به فکر این تیم نیست. نه مسئولین و نه کادر.

سرمربی: محمود فکری- فراز کمالوند

پس از اخراج فکری در رقابت‌های پیش فصل نوبت به فراز کمالوند رسید تا سرمربی نفت مسجدسلیمانی‌ها شود. در دوران حضور کمالوند حتی یک اتفاق مصبت هم رخ نداد و حالا لیدرها هم در رختکن این تیم جایگاه پیدا کرده‌اند. پس از گذشت یک نیم فصل کمالوند هم عطای کار در تیم را بخشید تا دوباره محمود فکری به نیمکت برسد. کار فکری برای نگه داشتن این تیم در لیگ سخت است و باید دید عاقبت چه نتایجی برای‌شان ثبت خواهد شد.

ستاره: میرهادی میرجوان

تنها به دلیل گل‌های زده بیشتر می‌توان در این تیم یک ستاره انتخاب کرد. کرار جاسم هم که در میانه  فصل به این تیم اضافه شد یک گل زده اما در مجموع این تیم ستاره خاصی ندارد.

یک رکورد

در دو بازه زمانی 3 باخت متوالی داشته‌اند، دومین خط حمله بد و دومین خط دفاع بد لیگ را دارند و در بیشتر زمینه‌های رکوردهای منفی به آن‌ها تعلق دارد. اگر رکورد مثبتی دیدید ما را با خبر کنید!

آنچه خواهید دید

شاید حضور محمود فکری باعث شوک و پیشرفت نسبی در کوتاه مدت برای این تیم شود اما آینده به طور کلی برای این تیم روشن نیست. آن‌ها نه بازیکنان ستاره دارند نه مدیرانی مقتدر و درآمدزا و نه شرایطی توام با آرامش. اگر سقوط نکنند هم به نظر می‌رسد تا پایان در میان تیم‌های فانوس به دست حضور خواهند داشت.

انتهای پیام//