به گزارش برنا، یحیی گل‌محمدی پس از پیروزی سرخ پوشان در اولین روز نیم فصل دوم لیگ برتر در گفت و گو با تلویزیون و پس از آن در کنفرانس خبری اظهار داشت: بازی زیبایی بود. موقعیت‌های خوبی روی دروزاه‌ها به دست آمد. البته تیم ما شروع بدی داشت و فولاد در 15 دقیقه ابتدایی ما را تحت فشار گذاشت. در این دقایق آن‌ها حتی می‌توانستند به گل برسند. در ادامه، بازی رفته رفته شکل تیمی خودمان را پیدا کردیم و از آن زمان حریف، فقط روی چند ضربه ایستگاهی توانست خلق موقعیت کند. بازیکنان ما واقعا زحمت کشیدند چون فولاد تیم خوب و سازمان یافته‌ای است و بازی سنگینی بود. در کل هر چه گذشت، راحت‌تر بازی کردیم. به خصوص در نیمه دوم هم در فاز دفاع و هم در حمله  فرصت‌های خوبی ایجاد کردیم. پنالتی واضح ما هم متاسفانه گرفته نشد ولی در مجموع از تک تک بازیکنانم تشکر می‌کنم چون مشکلات زیادی را تحمل کردند و برای این بازی ذهنیت خوبی نداشتند. این سه امتیاز در جدول خیلی مهم بود و ما را به عنوان یکی از مدعیان اصلی معرفی کرد. از هواداران هم به خاطر انرژی که به ما دادند تشکر و این برد را به آنها تقدیم می‌کنم. امیدوارم با حل مشکلات شرایط خوبی داشته باشیم. بازیکنان ما واقعا در رختکن خیلی ناراحت بودند و امیدوارم این مشکلات برطرف شود.

وی در خصوص بسته شدن پنجره پرسپولیس و شایعه استعفای خود، ادامه داد: شاید بعد از این پیروزی، زیاد درست نباشد در مورد این مسائل حرف بزنیم. نمی‌خواهم کام هواداران تلخ شود. قرار بود امروز پول به بازیکنان پرداخت شود ولی ظاهرا نشده و گفته‌اند فردا این کار را می‌کنیم. گفته می‌شود ده تا 15 درصد پرداخت می‌شود ولی بعید می‌دانم چنین ارقامی، مشکلات بازیکنان را حل کند.

گل‌محمدی تصریح کرد: از بسته شدن پنجره خبر ندارم چون یک مساله مدیریتی است. بسته شدن پنجره باشگاه پرسپولیس موضوعی عادی است. مشکلات این باشگاه زیاد است و هر روز یک مشکل پیدا می‌شود. هر دم از این باغ بری می‌رسد. در این شرایط، بچه‌ها واقعا با جان و دل کار می‌کنند. باید از تک تک بازیکنان تیمم تشکر کنم چون آنها اسوه و الگوی صبر و شکیبایی در فوتبال ایران هستند.

سرمربی پرسپولیس در خصوص خریدهای تیم در آینده گفت: نیم فصل شروع شده و فرصت خوبی برای پوشش نقاط ضعف و استراحت است. البته گرفتن بازیکن با کیفیت خوب از ایران و خارج از کشور خیلی سخت است.

گل‌محمدی در پاسخ به سوالی درباره اعلام محدودیت مالی برای جذب بازیکن از سوی باشگاه به وی، گفت: نه، چنین صحبتی از طرف باشگاه نشد و من هم چیزی از طرف باشگاه نشنیدم. تا بازی آینده هنوز 16-17 روز فرصت داریم. البته شاید با گفتن این صحبت‌ها برخی‌ها ناراحت شوند اما ما مشکل زمین تمرین داریم. شاید باور نکنید تا امروز یک هزار تومانی هم پاداش نگرفته‌ایم. امیدوارم فردا بخشی از قرارداد بچه‌ها پرداخت شود تا بخشی از مشکل آنها حل شود. نمی‌گویم نقل و انتقالات مهم نیست اما امیدوارم مشکلات به شکلی حل شود تا با فراغ بال بازیکن بگیریم. جذب بازیکن خیلی سخت است ولی سعی می‌کنیم در نیم فصل دوم نقاط ضعفمان را برطرف کنیم.

انتهای پیام//