شهر خبر

سرمربی تیم فوتبال تراکتور:

پنجره نقل و انتقالاتی تراکتور همچنان بسته است

پنجره نقل و انتقالاتی تراکتور همچنان بسته است

تبریز- سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: پنجره نقل و انتقالاتی تراکتور همچنان بسته است و ما مشکلاتی برای جذب بازیکن جدید داریم.

به گزارش خبرنگار مهر، زونیمیر سولدو عصر امروز شنبه در نشست خبری قبل بازی با گل گهر سیرجان در تبریز اظهار داشت: فردا بازی سختی با یکی از تیم‌های خوب لیگ برتر داریم. اگر امتیازات گل گهر کسر نمی‌شد، این تیم اکنون در بالای جدول قرار داشت.

وی سپس گفت: رتبه کنونی گل گهر خوب است. گل گهر نفرات خوبی در خطوط مختلف دارد و عملکردشان در وسط میدان مطلوب است. آنها هنوز هم موقعیت خوبی دارند تا بالای جدول بیایند و به آسیا برسند.

سولدو با تاکید بر اینکه گل‌گهر از نفرات خوبی سود می‌برد و در میانه زمین عملکرد خوبی دارد، ابراز داشت: قطعاً از نفراتی استفاده می‌کنیم تا برنامه آنان خنثی شود. ما در بازی‌های اخیر خوب کار کرده‌ایم و حقمان کسب سه امتیاز بود.

سرمربی تیم تراکتور سپس با اشاره به اینکه ضروری است روند خوبمان را حفظ کنیم، ادامه داد: بچه‌ها را به خوبی برای این بازی آماده کردیم. بازیکنان ما باید در میانه زمین استحکام خوبی داشته باشند تا بتوانیم بازی خوبی انجام دهیم.

سرمربی تراکتور در رابطه با لیست بازیکنان مورد نیازش برای تقویت تیم، اظهار داشت: چندین بار با مدیریت باشگاه صحبت کرده‌ام، نفراتی را برای تقویت تراکتور مدنظر داریم. باتوجه به اقدامات انجام شده، امیدوارم پنجره نقل و انتقالاتی طی هفته آتی باز شود و بازیکنان جدید به جمع ما اضافه شوند.

وی افزود: امیدوارم با کارهایی که در چند روز گذشته انجام دادیم نتیجه خوبی بگیریم. زمانی که من به تراکتور آمدم، شرایط سخت و بدی داشتیم. آمادگی بازیکنان پایین بود و تلاش کردم تا نظم خوبی در تیم به وجود بیاید و برخی بازیکنان آسیب دیده و افراد کم انگیزه را وادار به کار کردم.

سولدو ادامه داد: روز به روز بهتر شدیم؛ البته کمبود نفرات داریم، ولی تیم از آن وضعیت بد خارج شده و شرایط بهتری دارد.