پایان دوران قلدری آمریکا با رزمایش دریایی ایران، چین و روسیه

 علی علیزاده عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی درباره رزمایش ایران ، چین و روسیه در خلیج فارس، اظهار داشت: امروز جبهه‌ای به عنوان جبهه مقاومت نه تنها تشکیل شده بلکه روز به روز در حال قدرتمند شدن است که تمام استراتژیک آن این است که آمریکا را از منطقه غرب آسیا اخراج کند.

وی ادامه داد: اخراج آمریکا در حال اتفاق افتادن است که نمونه آن را در افغانستان مشاهده کردید و اکنون نیز در عراق و سوریه چنین حرکتی در حال اتفاق افتادن است.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: اتفاقی که اکنون در ژئوپلیتیک منطقه در حال وقوع است این است که قطب منطقه در حال تغییر به سمت ایران است یعنی ایران به عنوان فرمانده جبهه مقاومت با حضور روسیه و چین به عنوان سه قدرت جدید در حال ایجاد یک ائتلافی در مقابل آمریکا است.

پایان دوران قلدری آمریکا با رزمایش دریایی ایران، چین و روسیه

علیزاده تصریح کرد: رزمایش دریایی در خلیج فارس به میزبانی و فرماندهی ایران نشان داد که دیگر دنیای تک‌قطبی به پایان رسیده است، نکته بسیار مهم این رزمایش آن است که تمام این اتفاقات در سایه قدرت ایران در حال وقوع است.

وی تاکید کرد: پیام این رزمایش این است که به آمریکا اثبات شود که دوران قلدری به پایان رسیده است و اکنون شاهد به وقوع پیوستن یک عصر جدید در سیاست ژئوپلیتیک دنیا است و باید خود را با این سیاست هماهنگ کند و پیام دوم این است که دیگر دوره تک صدایی در دنیا به پایان رسیده است.