شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#سینما#آنلاین#اپل

گودزیلای اپل به بازار می‌آید

گودزیلای اپل به بازار می‌آید

مهر نوشت: دنیای هیولایی گودزیلا که تا به حال روی پرده‌های سینما بود حالا قرار است در یک همکاری بزرگ وارد صفحه کوچک هم بشود تا نبرد بین غول‌های برنامه‌های آنلاین را داغ‌تر کند.

اپل تی‌وی پلاس با استودیوی لجندری شریک شده تا یک سریال لایو اکشن اوریجینال بر پایه گودزیلا و کایجوها بسازد.

این سریال توسط کریس بلک تهیه می‌شود که سازنده سریال «پیشتازان فضا: اینترپرایز» و سریال «دورافتاده» رابرت کرکمن بود. مت فرکشن که بیشتر از همه به خاطر آثار برنده جوایز مختلف خود در عرصه کمیک بوک‌ها از جمله «هاک آی» مارول کمیکس شناخته می‌شود، دیگر تهیه‌کننده سریال خواهد بود.

لجندری از فیلم سال ۲۰۱۴ «گودزیلا» مشغول ساخت فیلم‌هایی درباره دنیای این هیولاها بوده است. بعد از فیلم اول، این شرکت یک دنیای سینمایی هیولایی درست کرد که کونگ و تایتان‌ها هم به آن راه یافتند.

فیلم‌های این دنیای سینمایی شامل «کونگ: جزیره جمجمه» سال ۲۰۱۷، «گودزیلا: سلطان هیولاها» سال ۲۰۱۹ و «گودزیلا مقابل کونگ» سال ۲۰۲۱ می‌شود. روی هم رفته آنها نزدیک به ۲ میلیارد دلار در باکس آفیس جهانی فروخته‌اند.

این سریال جدیدترین ورودی علمی‌تخیلی در مجموعه استریمرهایی است که می‌خواهند محتوای منظره‌محور بیرون دهند. اپل از همین حالا سریال «بنیاد»، درام علمی‌تخیلی «اشغال» و سریال آخرالزمانی «ببین» با بازی جیسون موموآ را در برنامه دارد.

۵۸۵۸