شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#جدید

مشخصات گوشی جدید a33 5g سامسونگ لو رفت

محصولات شرکت سامسونگ در جهان بسیار محبوب است و به‌تازگی مشخصات شارژ گوشی سامسونگ گلکسی A۳۳ ۵G آشکار شد.

نام گوشی سامسونگ گلکسی A۳۳ ۵G در وبسایت گواهی FCC ذکر شده و ازین طریق برخی از مشخصات دستگاه افشا شده است.

مشخصات گوشی a33 5g سامسونگ

اخیراً گوشی سامسونگ گلکسی A۳۳ ۵G آینده در پلتفرم‌های صدور گواهینامه مانند SIG و SafetyKorea دیده شده است. اکنون، این گوشی هوشمند با شماره مدل SM-A۳۳۶M/DSN گواهینامه FCC را دریافت کرده است. اطلاعات این گواهینامه جدید اندازه باتری و قابلیت شارژ دستگاه را آشکار کرده است.

گوشی a33 5g سامسونگ

لیست FCC گلکسی A۳۳ ۵G نشان داده است که این دستگاه احتمالا از شارژ سریع ۲۵ واتی پشتیبانی کند. از طرفی این احتمال وجود دارد که یک شارژر ۱۵ واتی در بسته فروش دستگاه ارائه شود. این در حالی است که چنان که گفتیم این گوشی از شارژ ۲۵ واتی پشتیبانی می‌کند.

مشخصات باتری گوشی a33 5g سامسونگ

مشخصات فهرست FCC همچنین نشان داده است که این دستگاه دارای یک باتری با شماره مدل EB-BA۳۳۶ABY خواهد بود. قبلاً از طریق مشخصات وبسایت گواهی SafetyKorea مشخص شده بود که این گوشی ظرفیت عادی ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت را ارائه می‌دهد. این وبسایت در نهایت، ویژگی‌های ارتباطی دستگاه شامل ۵G، LTE، Wi-Fi ۸۰۲.۱۱ac، بلوتوث ۵.۱ و NFC را تأیید می‌کند.

گزارش‌های گذشته نشان می‌دهد که گلکسی A۳۳ ۵G به نمایشگر ۶.۴ اینچی AMOLED با بریدگی قطره‌ای مجهز می‌شود و احتمالاً از وضوح +Full HD پشتیبانی می‌کند. همچنین حدس زده می‌شود که از چیپست Dimensity برای این دستگاه استفاده شود.

تنظیمات دوربین پنل پشتی گوشی گلکسی A۳۳ ۵G ممکن است شامل یک دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، یک لنز اولتراواید ۸ مگاپیکسلی، یک دوربین ماکرو ۵ مگاپیکسلی و یک سنسور عمق ۲ مگاپیکسلی باشد. اما هنوز هیچ اطلاعاتی در مورد دوربین پنل جلویی دستگاه در دسترس نیست.

گوشی جدید a33 5g سامسونگ

گزارش اخیر همچنین ادعا کرده است این دستگاه با داشتن رتبه‌بندی IP۶۷ قابلیت محافظت در برابر آب را ارائه می‌کند. لازم به توضیح است که کد آی‌پی یا درجه حفاظت یک عدد دو رقمی است که بر اساس آن محفظه‌های تجهیزات الکتریکی، از نظر میزان مقاومت در برابر نفوذ عوامل خارجی رتبه‌بندی می‌شوند. رقم اول (دهگان) بین صفر تا ۶ است و سطح حفاظت در برابر جسم سخت خارجی را نشان می‌دهد. رقم دوم (یکان) بین صفر تا ۸ است و میزان حفاظت دستگاه در برابر آب را نشان می‌دهد. هر چه این عدد بیشتر باشد، مقاومت دستگاه بالاتر است. بالاترین رتبه ممکن ۶۸ است و چنان که گفته شد این گوشی رتبه بالای ۶۷ را داراست.

در پایان باید اضافه کنیم که طبق آخرین شایعات منتشر شده، گوشی گلکسی A۳۳ ۵G در ماه فوریه ۲۰۲۲ در بازار هند رونمایی خواهد شد.

منبع: فرارو

قیمت گوشیفناوریتلفن همراهقیمت موبایل