شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#زنجان#داوری#آزمون

آزمون موسسات داوری و شوراهای حل‌اختلاف در زنجان لغو شد

زنجان- معاون قضایی رئیس‌کل دادگستری استان زنجان گفت: آزمون موسسات داوری و شوراهای حل‌اختلاف در استان لغو شد.

آزمون موسسات داوری و شوراهای حل‌اختلاف در زنجان لغو شد

 محمدرضا احمدی با بیان اینکه قرار بود آزمون موسسات داوری و شوراهای حل‌اختلاف، صبح فردا (اول بهمن‌ماه) در مجتمع جهاددانشگاهی زنجان برگزار شود، افزود: با توجه به شرایط جوی حاکم بر استان و بارش برف و نیز برودت هوا، این آزمون لغو و به زمان دیگری موکول شد.

وی با یادآوری اینکه شرکت‌کنندگان در این آزمون قرار بود از سراسر استان، خود را به محل برگزاری این آزمون در زنجان برسانند، ادامه داد: این در حالی است که شرایط جوی باعث شد تا راه‌های شهرستان طارم و نیز شهر دندی بسته شده و امکان تردد برای شرکت‌کنندگان میسر نباشد.

رئیس توسعه حل‌اختلاف استان زنجان با بیان اینکه اکثر راه‌های روستایی استان در شرایط کنونی بسته بوده و امکان حضور شرکت‌کنندگانی که ساکن روستاهای استان هستند، در این آزمون فراهم نبود، تصریح کرد: علاوه بر زنجان، برگزاری این آزمون در استان‌های آذربایجان‌غربی، ایلام، کردستان، اردبیل، آذربایجان‌شرقی، لرستان و کرمانشاه نیز لغو شد.

احمدی با یادآوری اینکه زمان جدید آزمون، متعاقباً اطلاع‌رسانی خواهد شد، خاطرنشان کرد: هر گونه تغییر در شرایط، از طریق سایت مرکز آزمون یا سیستم پیامکی (با سرشماره مرکز آزمون به شماره ۹۸۲۱۶۶۴۶۱۷۱۲) اطلاع‌رسانی خواهد شد.

 

منبع: مهر