شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#استقلال

سنگ تمام اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال برای آقای مربی

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال به همراه یکی از مشاوران اقتصادی مدیرعامل این باشگاه به عیادت مربی اسبق استقلال رفتند.

سنگ تمام اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال برای آقای مربی

وقایع روز ـ سرویس ورزشی؛

علی چینی بازیکن و مربی اسبق استقلال که از شامگاه روز شنبه بیست و پنجم دی ماه به دلیل نارسایی کلیوی در بیمارستان فیروزگر تهران بستری بود پس از بازگشت به خانه، میزبان یکی از اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال بود.

محمد مؤمنی و بازیکن اسبق استقلال و عضو هیئت مدیره این باشگاه، چهارشنبه شب گذشته به اتفاق محمد نوری از اعضای کمیته پیشکسوتان باشگاه استقلال و یکی دیگر از بازیکنان اسبق این تیم به عیادت علی چینی رفتند. در این ملاقات حضوری علی نامداری مشاور اقتصادی مدیرعامل باشگاه استقلال نیز همراه با عضو هیئت مدیره و پیشکسوت استقلال به منزل علی چینی رفته و جویای آخرین وضعیت او پس از ترخیص از بیمارستان شدند.


پزشک معالج علی چینی از کلیه و خون او نمونه برداری کرده و قرار است روز یکشنبه هفته آینده درباره روند معالجه اش تصمیم نهایی گرفته شود.

محمد نوری در گفت و گویی کوتاه در همین باره به خبرورزشی گفت: «در روزهای گذشته هم پیگیر کارهای علی چینی بودیم ولی با توجه به شرایط کرونایی صلاح نبود در بیمارستان با دیدارش برویم و به محض اینکه مطلع شدیم به منزل برگشته به عیادتش رفتیم و جویای احوالش شدیم. حتما تا بهبودی کامل کنار علی عزیز هستیم و تنهایش نمی‌گذاریم».

در این دیدار دوستانه دلگرمی‌های لازم به علی چینی داده شد تا نگرانی بابت مسایل مرتبط با درمانش نباشد و امیدوارانه به فکر بازگشت به زندگی طبیعی و فعالیت‌های روزمره‌اش باشد.