به گزارش برنا؛ محمد علیپور در حاشیه مسابقات راگبی ۷ نفره قهرمانی کشور گفت: خوشحالم که بعد از دو سال از شیوع بیماری کرونا، در جمع بزرگ و پرشور راگبی حضور دارم و این اتفاق را به فال نیک می گیرم. امیدوارم به زودی شاهد پایان این بیماری منحوس باشیم تا ورزش کشور به شرایط عادی و روزهای خوب گذشته بازگردد.

وی در مورد رقابت های راگبی ۷ نفره قهرمانی کشور اظهار داشت: این رویداد کار بسیار ارزشمندی است که با تلاش های مجموعه راگبی و در راس آن، دکتر میرحسینی رئیس انجمن، در حال برگزاری است که امیدوارم در طول سال، همواره چندین رقابت به این شکل و با این کیفیت از انجمن راگبی شاهد باشیم.

رئیس فدراسیون انجمن های ورزشی درباره حمایت از انجمن راگبی خاطر نشان کرد: ما فدراسیونی پرجمعیت هستیم که ۵ انجمن المپیکی داریم که راگبی جزو آنهاست. با توجه به موفقیت های اخیر راگبی ایران به ویژه در مسابقات اخیر غرب آسیا و همچنین برنامه های داخلی مطلوب این انجمن، قطعا حمایت های خوبی از انجمن راگبی خواهیم داشت.

وی در پایان یادآور شد: جا دارد از تلاش های دکتر میرحسینی، رئیس انجمن راگبی ایران و همچنین دکتر «حسن میرزا آقابیک» رئیس سابق انجمن راگبی و همچنین دکتر «صادق عابدین» رئیس سابق فدراسیون انجمن های ورزشی تشکر کنم که هریک به نوبه خود باعث ارتقا و سربلندی راگبی ایران در عرصه های داخلی و رویدادهای بین المللی شدند.

انتهای پیام//